;
سرگرمی

به نظرت کدوم یکی یه سارق خفن هست؟

آزمون شناخت سارق الماس به تازگی در شبکه های اجتماعی ترند شده است. هوش تصویری امروز از شما می خواهد که با دقت به تصویر نگاه کرده و حدس بزنید که کدام فرد در تصویر یک دزد است؟ به نظر شما چه کسی می تواند سارق الماس باشد؟

آزمون شناخت سارق الماس سطح تمرکز و چابکی ذهنی شما را آزمایش می کند، آیا فکر می کنید بتوانید این تست سرگرمی را حل کنید؟ مجله اینترنتی گفتنی با جدیدترین چاش های سرگرمی هر روز شما را به چالش می کشد. با ما همراه باشید

 

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

 

تا می توانید در این لحظه تمرکز کنید. دقت و توجه خود را متوجه آزمون شناخت سارق الماس کنید. سعی کنید زمان را مدیریت کنید زیرا شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ مناسب را بیابید. قدرت دید و دقت شما می تواند در حل این معمای تصویری به شما کمک زیادی بکند. برای حل این معما تنها 6 ثانیه وقت دارید!

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

تصویر آزمون شناخت سارق الماس

 توصیه می کنیم به جزئیات توجه ویژه ای داشته باشید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون شناخت سارق الماس

شما می توانید پاسخ آزمون شناخت سارق الماس را در پایین صفحه ببینید:

.

.

قبل از دیدن پاسخ بهتر است دقت بیشتری به تصویر داشته باشید. می توانید 5 ثانیه دیگه بیشتر بررسی کنید.

.

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

.

.

پاسخ آزمون شناخت سارق الماس

راه حل پاسخ به آزمون شناخت سارق الماس فقط دقت و توجه کافی بود. اگر خوب نگاه می کنید می بینید که پیرزن الماس را روی دسته عصای خود قرار داده و به قول معروف ناامن ترین جا همان امن ترین جا است را انتخاب کرده!

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

هوش دیداری – فضایی چیست؟!

آزمون هوش خانواده: توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

لینک های بیشتر: 

این تست را از دست نده: یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

کدوم بچه دختره؟ اگه باهوشی سیم ثانیه بگو!

اگر خبره هستید تشخیص دهید کدام زندانی به زودی آزاد خواهد شد؟!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من بنظرم جواب زن حامله هست. چون نوشتید کدوم یکی سارق (خفنی) هست، و خوب کسی که سارق خفنی باشه اون الماس رو جایی مخفی میکنه که کسی نبینه و جلوی چشم نباشه. و اگه به زن حامله دقت کنید می‌بینید یه بر آمدگی روی شکمش هست، و با دستش هم دقیقا اونجا رو گرفته که احتمالا الماس رو اونجا مخفی کرده و با دستش هم نگهش داشته.

  2. سه تا سارق داریم
    مرد: که تو فریم دوربینش قایم کرده
    پسربچه: که تو چشم عروسکش قایم کرده
    پیرزن : که تو اعصاش قایم کرده
    احتمالا پیرزن سارق نیست چون خودش صاحب اون مغازه است و برای اینکه اون سرقت نشه اونجا گذاشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا