;
سرگرمی

تست بینایی تعداد مربع؛ در تصویر چندتا مربع وجود دارد،10 ثانیه بیشتر فرصت نداری.

تست بینایی تعداد مربع؛ تست بینایی تعداد مربع دقت و قدرت تمرکز شما را اندازه گیری می کند؟ اگر چشمان تیزی دارید در عرض 10 ثانیه تعداد کل مربع هایی که در تصویر وجود دارد را شناسایی کنید. یادتان نرود که سرعت عمل نشان دهنده توانایی بالای شما در جزئیات است!

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغز خود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند. اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید تست بینایی تعداد مربع را حل کنید.

شاید خوشتان بیاید: بازی جذاب با چوب کبریت رو میتونی حل کنی،تنها دو چوب کبریت را حرکت بده و معادله رو درست کن.

تصویر تست بینایی تعداد مربع

تست بینایی تعداد مربع 1

شاید خوشتان بیاید: در تست بینایی اجسام گمشده در تصاویر شما باید این اشیا را در مدت زمان 3 ثانیه برای هر تصویر پیدا کنید!

.

.

.

باید بدانید که بازی های فکری نیاز به منطق و مهارت های حل مسئله دارند. این بازی ها و سوالات تصویری، توانایی ما را برای تفکر خلاقانه و منطقی آزمایش می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که حل بازی های فکری مفید است، اما به طور خلاصه، این معماهای ذهنی اگر به طور منظم حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند، به علاوه سرگرم کننده هستند!

.

.

.

اینم جالبه: تست هوش ریاضی بابا نوئل؛ فقط یک عاشق ریاضی میتونه ارزش بابانوئل و درختای کاجو در 10 ثانیه پیدا کنه؟

پاسخ تست بینایی تعداد مربع

در تصویر تست بینایی تعداد مربع 51 مربع وجود دارد،شما چندتا مربع شمردین؟

تست بینایی تعداد مربع 2

آیا تست بینایی تعداد مربع را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشه: تست بینایی میمون های بازیگوش؛میمون بازیگوش متفاوت را میتونی پیدا کنی؟افراد کمی میتونن در 8 ثانیه اینکارو انجام بدن.

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

اینم جالبه: تست شناسایی دزد گردنبند الماس:به نظر شما دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

مطالب پیشنهادی ما:

اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

آیا آنقدر که فکر می کنید صادق هستید؟ جرات دارید آن را با تست شخصیت محیط طبیعی بررسی کنید؟

آزمون هوش شناخت همسر مرد؛ به نظر شما کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

با پیدا کردن شمع متفاوت در 6 ثانیه قدرت دیدت رو بسنج و ببین چقدر تیزبینی!

حکایت قاضی و همسر بازرگان؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا