;
فرهنگ و هنرهنرمندان

حقایق دنیای مدلینگ: مدلهای سایز بزرگ شرایط دشوارتری دارند!

حقایق دنیای مدلینگ: بسیاری از افراد تصور می کنند تنها انتظاری که از مدل ها در صنعت مُد می رود این است که با رژیم و ورزش، اندام خود را متناسب نگه دارند، به همین دلیل تنها کاری که باید انجام دهند این است که در نمایش های مُد راه بروند، توجه ها را به خود جلب کنند و مقابل دوربین ها ژست بگیرند. اما به این سادگی هم نیست. در ادامه از برخی رازهای این صنعت خواهیم گفت که کمتر کسی از آن ها باخبر است.

 مدل های سایز بزرگ نمی توانند هر چه دل شان می خواهد بخورند

این تصور رایج وجود دارد که مدل های سایز بزرگ هرگز رژیم نمی گیرند و می توانند هر چه دوست دارند بخورند. اما واقعیت این است که ممکن است شرایط برای آن ها دشوارتر از بعضی مدل های لاغر اندام باشد.

مدل های سایز بزرگ باید بدون اینکه وزن اضافه کنند، اندام خود را فرم بخصوصی نگه دارند. به همین دلیل باید رژیم غذایی متعادلی داشته باشند.

حتمن ببینید: کوچولوهای سرزمین مادری بزرگ شده اند+ عکس های 18+ شدنشون!

این هم جالبه: ملکه اینهیون بازیگر سریال دونگی بیرون سریال | عکس های شوهر و دختر نازش

حقایق دنیای مدلینگ

 در جلسات انتخاب مدل نمی توانند از دستشویی استفاده کنند

ویکتوریا کین، مدل آمریکایی که با برندهای زیبایی مشهور همکاری داشته است، فاش کرده مدل ها در جلسات انتخاب مدل نمی توانند به دستشویی بروند، حتی اگر پریود باشند.

به گفته ی ویکتوریا یک بار که او درست پیش از یک جلسه ی انتخاب مدل پریود شده بود، لباس مشکی رنگی به تن کرد تا در صورت نشت خون، روی لباسش معلوم نشود.

در حقیقت، مدل ها به این دلیل نمی توانند به دستشویی بروند که جای خود را در صف انتظار از دست خواهند داد. به دلیل رقابت شدید حاکم بر صنعت مُد، مدل ها ممکن است با یکدیگر چندان خوش رفتار نباشند. اگر یکی از آن ها برای رفتن به دستشویی، صف را ترک کند، ممکن است جایش را از دست بدهد و به انتهای صف فرستاده شود.

ببینید: واکنش پردیس احمدیه به افغانستانی بودنش: افغانستانی بودن که فحش نیست! + ویدیو

حقایق دنیای مدلینگ2

 بدون لباس زیر در نمایش های مُد شرکت می کنند

مدل ها در مواقعی که لباس های تنگی به تن دارند، اغلب بدون سوتین یا شورت هستند. در غیر اینصورت رد لباس زیر از روی لباس معلوم خواهد شد و این امر می تواند تمام ظاهر آن ها را تحت تأثیر قرار دهد. در برخی موارد، آن ها از شورت های بندی استفاده می کنند.

به علاوه، شرکت در نمایش های مُد بدون لباس زیر به صرفه جویی در وقت هم کمک می کند. مدلی که با لباس های مختلفی در نمایش مُد ظاهر می شود، باید به سرعت لباس های خود را عوض کند و پیدا کردن لباس زیری که با لباس بعدی جور باشد می تواند وقتگیر باشد.

 باید نخ تامپونی که استفاده می کنند را ببرند

مدل ها در دوران پریود خود باید کماکان از شورت بندی استفاده کنند و تنها امکان استفاده از تامپون را دارند. از نوارهای بهداشتی به این دلیل استفاده نمی شود که برای لباس زیر آن ها بسیار بزرگ اند و ممکن است از روی لباس دیده شوند. با این حال، تامپون هم می تواند مشکلاتی ایجاد کند. برای مثال، اگر مدل باید دامن کوتاهی به تن کند، ممکن است نخ تامپونش تصادفاً دیده شود. به همین دلیل مدل ها نخ تامپون خود را می برند.

بعد از نمایش مُد، دلی از عزا درمی آورند

بعد از چند روز رژیم سخت و صرف کردن همه ی انرژی خود برای نمایش مُد، مدل ها خود را آزاد می گذارند. مثلاً به محض به پایان رسیدن نمایش های ویکتوریا سکرت، مدل ها خود را پیتزا مهمان می کردند.

حقایق دنیای مدلینگ5

 از چسب های مخصوص استفاده می کنند

مدل هایی که با لباس زیر در نمایش های مُد ظاهر می شوند، باید از ثابت ماندن لباس زیرشان مطمئن شوند. برای این منظور، آن ها از چسب های دو طرفه ی مخصوصی که یک طرف آن به پوست و طرف دیگری به پارچه ی لباس می چسبد، استفاده می کنند تا لباس شان سر جای خود محکم بماند.

 از ۱۲ ساعت قبل نمایش مُد، مایعات نمی خورند

آدریانا لیما درباره ی نحوه ی آماده شدنش برای نمایش های مُد مخصوص لباس زیر صحبت کرده است. او از ۹ روز قبل از نمایش مُد از خوردن خوراکی های جامد دست می کشید و تنها شیک پروتئین مصرف می کرد. و از ۱۲ ساعت قبل از نمایش هم نوشیدن مایعات را به کلی قطع می کرد.

به گفته ی متخصصان این روش درستی برای لاغری نیست اما با توجه به مدت زمان محدود و کوتاهی که مدل ها از آن استفاده می کنند، در بلند مدت به سلامت شان آسیب نمی زند.

 از قطره ی چشم استفاده می کنند

برنامه ی روزانه ی مدل ها می تواند بسیار شلوغ باشد، به ویژه در زمان برگزاری رویدادهای مانند هفته های مُد. آن ها صبح زود از خواب بیدار می شوند و شب دیروقت به رختخواب می روند. با این حال، چشمان آن ها نباید درخشندگی خود را از دست دهد.

هر مدلی ترفندهای مخصوص به خود را برای چشمگیر شدن چشم های خود دارد. برای مثال، به گفته ی نیاداک توت، مدل آفریقایی، او بعد از بیدار شدن از خواب از قطره ی چشم استفاده می کند و یک بطری کامل آب می نوشد.

حقایق دنیای مدلینگ4

خالکوبی پسندیده نیست اما کاملاً هم ممنوع نیست

در دنیای مدلینگ از خالکوبی استقبال نمی شود، اما برندهایی هستند که مدل های خالکوبی دار را ترجیح می دهند. با این حال، اگر مدلی خالکوبی زیادی داشته باشد، مخاطب خود را محدود می کند.

به همین دلیل مدل ها ترجیح می دهند نقاطی از بدن خود را خالکوبی کنند که چندان در دید نباشد. برای مثال، ژیزلی بینچنی، کندال جنر، آدریانا لیما، کایا گربر و بسیاری از دیگر مدل های مشهور خالکوبی هایی دارند که شاید هیچوقت متوجه شان نشده باشید.

این هم جالبه: لیلا بلوکات: اولین کسی که برای نقش زلیخا انتخاب شد من بودم!

 بیشتر از زنان عادی درگیر شوره ی سر می شوند

مدل ها دائماً با مشکل شوره ی سر درگیرند که دلیل آن آرایش مداوم موهایشان است. موها دائماً با انواع محصولات و لوازم آرایش مو مانند ژل، اسپری مو و دستگاه های حرارتی حالت دهنده ی مو آرایش می شوند که نتیجه ی آن موخوره و شوره ی سر است.

شاید به همین دلیل است که بعضی مدل ها ترجیح می دهند در صورت امکان از شستن موهای خودداری کنند. برای مثال، کایلی جنر، نیکولا پلتز و جیجی حدید ترجیح می دهند چند روزی بین شستن موهایشان فاصله باشد تا به پوست سر و موهایشان فرصت استراحت و احیا دهند.

حقایق دنیای مدلینگ3

 با پدهای مخصوص به اندام خود انحنا می دهند

شاید با دیدن مدل هایی که از اندام پر و انحناداری برخوردارند، این سؤال برایتان پیش آمده باشد که آن ها چه می خورند و چه می کنند که کمرشان در مقایسه با لگن شان تا آن حد باریک است. ساده است؛ اندام این مدل ها باریک تر از چیزی است که فکر می کنید.

آن ها از پدهای مخصوصی برای حجم دادن به باسن و سینه های خود استفاده می کنند. حتی مدل های سایز بزرگ هم از آن ها استفاده می کنند.

این مطالب را از دست ندهید:

حقایق زندگی کیانو ریوز که باعث شد مدرسه را رها کند!

آیا دست خط امام رضا را دیده اید؟!نوشته عحیب در ساوه+عکس

فیلم مهاجرت: اگر قصد مهاجرت داری این فیلم ها رو حتما ببین!

عکس ترلان پروانه در کنار دریا با تیپی که باور نمی کنی!

پوشش زنان دوره قاجار: چرا چاقچور می کردند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا