;
سرگرمی

فقط کسانی که خیلی زرنگ و تیزبین باشن میتونن تو 7 ثانیه خانواده الکی و تقلبی را شناسایی کنند!

آزمون شناسایی خانواده تقلبی: در تصویر آزمون شناسایی خانواده تقلبی دو تصویر متفاوت از دو خانواده شاد و خوشحال را کنار هم می بینید که دور میز ناهار خوری خود نشسته و از کنار هم بودن لذت می برند،اما همه چیز آن طور که به نظر می رسد نمی باشد،چون یکی از این خانواده ها در واقع تقلبی و فیک می باشد.

وظیفه شما این است که با توجه به تصویر آزمون و سرنخ هایی که در آن وجود دارد ظذف 7 ثانیه این خانواده تقلبی را شناسایی کنید.

حتمن ببینید: بازسازی چهره کوروش کبیر توسط هوش مصنوعی و شباهت عجیبش با هادی چوپان!

تصویر آزمون شناسایی خانواده تقلبی

آزمون شناسایی خانواده تقلبی 1

.

.

.

آزمون شناسایی خانواده تقلبی از جمله آزمون هایی است که نکته سنجی و تیزبینی شما کلید حل سوال خواهد بود. شما با رمزگشایی این آزمون می توانید اثبات کنید که از سطح بالای تیزبینی و همچنین نکته سنجی برخوردار هستید.حل روزانه سوالات تصویری می تواند در رشد توانایی ها و مهارت های شناختی شما موثر باشند، این هوش تصویری را تنها تیزبین ترین افراد موفق به غلبه بر آن شده اند،اگر شما نیز خود را جزو این دسته از افراد می دانید،این معمای تصویری را در مدت زمان تعیین شده یا حتی کمتر از آن حل کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی خانواده تقلبی

خیلی از کاربران در فضای مجازی خانواده سمت راستی را به عنوان خانواده تقلبی معرفی کرده اند و دلیلشان هم عدم یکرنگ بودن موهای اعضای خانواده می باشد و به همین دلیل خانواده سمت چپی را به عنوان یک خانواده واقعی معرفی نموده اند و لی باید گفت که خانواده سمت چپی تقلبی و فیک می باشند،به گردن مادر خانواده که نگاه کنید متوجه وجود جای شارژ یا usb مانند در گردن وی می شوید،وی یک ربات بسیار پیشرفته می باشد که نقش مادر خانواده را ایفا می کند.

پیشنهاد جذاب: داستان کوتاه یک جفت جوراب زنانه که مرد جوان را بدبخت کرد!

آزمون شناسایی خانواده تقلبی 2

آیا آزمون شناسایی خانواده تقلبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اگه سارق رو پیدا کنی برا خودت یه پا شرلوک هلمزی باور کن!

پیشنهادی: داستان خواهر پولدار و خواهر فقیر از افسانه های کهن فارسی

خیلی جالب: داستان ضرب المثل راه بزن راه خدا هم ببین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا