;
سرگرمی

کدام مادربزرگ یک قاتل روان پریش می باشد میتونید 7 ثانیه ای پیداش کنید!؟

آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش: تصویر آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش، شامل دو تصویر مجزاست که دو مادربزرگ مسن در آن دیده می شوند. به باور طراح آزمون، یکی از این دو مادربزرگ یک قاتل روان پریش می باشد. به نظر شما کدام مادربزرگ این قاتل می باشد؟ آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خود را با آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند.

به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس باشد، می تواند آن را در زمان تعیین شده 7 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند. فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟

 

تصویر آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش

آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش 1

.

.

.

 ما سعی می کنیم با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنیم که در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید.این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید برنده آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش

قاتل روان پریش مادر بزرگ سمت راستی می باشد،وی شیرینی هایی درست کرده است که با زهر آغشته شده است که آنها را به خورد حیوانات و انسان ها می دهد،در پشت تصویر وی میتوانید سگی را ببینید که یکی از این شیرینی ها را خورده و در حال مرگ می باشد.

آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش 2

آیا آزمون شناسایی مادربزرگ قاتل روان پریش را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا