;
سرگرمی

آزمون شناسایی پسر میلیونر: کدومشون میلیونره و هیشکی خبر نداره؟!

آزمون شناسایی پسر میلیونر:  تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

تست های بینایی در وب سایت گفتنی، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟!

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

شاید این هم جالب باشد: تست هوش جمع بادکنک ها چقدر می شود؟ در 5 ثانیه پاسخ دهید تا معلوم شود آدم فرزی هستید!

آزمون شناسایی پسر میلیونر: کدومشون میلیونره و هیشکی خبر نداره؟!

حتما ببین: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

آزمون شناسایی پسر میلیونر

 

.

حتما بخوانید: پیگیری بیش از حد اخبار: به چه دلیل دنبال کردن زیاد خبرها خوب نیست؟

.

.

آزمون شناسایی پسر میلیونر: 

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

.

خیلی جالبه حتما ببینید: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

.

.

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

جواب آزمون شناسایی پسر میلیونر

این تست کاربران را به شک انداخته. عده زیادی موافق اند که پسر وسطی میلیونر است چون ریش او فیک است و چهره خود را مخفی کرده. همچنین گردنبند طلا و کیسه پول با خود دارد. او ممکن است چهره ای سرشناس باشد.

با اینحال عده ای می گویند یک میلیونر مخفی با خودش کیسه پول و گردنبند گرانبها حمل نمیکند. اما خب موافقان می گویند میلیونر ها نیازی ندارند که ثروتشان را مخفی کنند و اتفاقا آن را اغراق آمیز نمایش می دهند.

درصد دیگری از مردم می گویند پسری که غذای ارگانیک دارد ثروتمند است. چون فقط میلیونرها و آدم های مرفه می توانند غذاهای سالم خریداری کنند و غذاهای ارگانیک گران هستند. اما آیا این نشانه کافیست؟ آیا لزوما میلیونر بودن با خرید غذای ارگانیک مرتبط است؟؟ شما چه فکر می کنید؟

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

جواب آزمون شناسایی پسر میلیونر

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

جواب های خود را برای آزمون شناسایی پسر میلیونر در میان بگذارید. ببینیم چه کسی قوی ترین استدلال را پیدا می کند؟ ؛))

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

آزمون شناسایی پسر میلیونر: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

حتما ببینید: کوچک کردن بینی بدون جراحی: روش فوق العاده عجیب زنان چینی که باید ببینید!

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

آزمون شناسایی پسر میلیونر: حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری چالشی: مامان و بابای این گل پسر کدوم هست؟

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

آزمون شناسایی پسر میلیونر: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

پیشنهاد می شود: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

آزمون شناسایی پسر میلیونر: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

آزمون شناسایی پسر میلیونر: دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

این مطالب هم جالب هستند:

حتما ببین: آزمون شناسایی دشمن صبحونه کیه؟ کدوم شخصیت ترسناک از صبحونه خوردن فراریه؟!

خیلی جالبه: بازی فکری شاهدخت دروغین کیه؟ از هر 10 نفر یکی می فهمه!

آزمون: جنون خون آشامی کدوم زوج زده بالا و سر دیوانگی مسابقه گذاشتن؟!

تست بینایی C رو بین G ها پیدا کن! اگر بتونی یعنی از عقابم تیزتری!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. یک دلیلی میتونه این باشه که اون اورجینال فود معلوم نیست بزای اون یا سمت چپی پس از اونجایی که بیشتر معما ها از این استدلال میکنن ممکن این باشه و یکی دیگه این که یه گردنبند طلا داره ولی باز معلوم نیست که اون گردنبند طلا باشه پس شاید جواب بتونه پسر سمت چپ باشه ۱ اورجینال فود ۲ ساده پوشی که معمولا توی ثروتمند ها رعایت میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا