;
سرگرمی

آزمون هوش فرار از زندان: کدام زندانی دست به کار شده تا فرار کنه؟

آزمون هوش فرار از زندان: کدام زندانی دست به کار شده تا فرار کنه؟ اگر در حل انواع چالش های تصویری خوب هستید آزمون هوش فرار از زندان را از دست ندهید.

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

آزمون هوش فرار از زندان می تواند تمرکز، دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون هوش فرار از زندان باید بتوانید زندانی که اقدام عملی برای فرار کرده را شناسایی کنید. بخش سرگرمی گفتنی همواره با جذاب ترین و دقیق ترین معماهای تصویری باشماست.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

تصویر آزمون هوش فرار از زندان

در تصویر آزمون هوش فرار از زندان شما با یک اتاق ملاقات در یک زندان مواجه خواهید شد. در تصویر دو زندانی مشاهده می شوند که در حال گفتگو با خانواده و انجام کاری هستند. شاید در نگاه اول چیزی غیرطبیعی دیده نمی شود، اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که یکی از زندانیان با کمک فرد ملاقات کننده، تلاش دارد از زندان فرار کند. اقداماتی را هم در شرف انجام دارد!

به نظر شما کدامیک از زندانیان، چنین تصمیم داشته و اقداماتی را به صورت عملی شروع کرده است؟

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

آزمون هوش فرار از زندان

برای دیدن پاسخ آزمون هوش فرار از زندان به انتهای صفحه بروید:

.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آزمون هوش زن تنوع طلب به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

.

.

خیلی جالب و خواندنی: راز جوانی کره ای ها: مردان و زنان این کارها را انجام می دهند!

.

.

تست چالشی حتما ببین: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

.

.

پاسخ آزمون هوش فرار از زندان

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

حتما ببینید: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

پاسخ آزمون هوش فرار از زندان

توضیح پاسخ آزمون هوش فرار از زندان:

پاسخ آزمون هوش فرار از زندان: برخی بلافاصله با دیدن نقشه روی میز زن و مرد در سمت راست مدعی شدند که مرد با بررسی نقشه زندان تصمیم به فرار دارد. اما آیا منطق اجازه می دهد که باور کنید مرد زندانی به راحت در حضور دیگران نقشه زندان را بررسی کند. احتمالا او به همراه همسرش نقشه خانه ای که به زودی خواهند ساخت را با خوشحالی بررسی می کند.

اما اگر به زندانی سمت چپ تصویر دقت کنید، متوجه خواهید شد که او تلاش دارد به زودی از زندان فرار کند. به همین خاطر در مرحله اول از همسرش خواسته است که سلاح سردی را وارد زندان کند. اگر به کیک تولد نگاه کنید متوجه تیغه چاقو خواهید شد.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوه استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند.

شاید برایتان جالب باشد:

حتما ببین: آزمون هوش زن تنوع طلب: به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

حتما امتحان کنید: لخت کردن مو با محصولات طبیعی: چطوری موهایی صاف داشته باشیم؟

خیلی جالبه ببین: آزمون هوش خطر جدی جون کدوم بچه رو تهدید می کنه؟ این تست نکته داره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =

دکمه بازگشت به بالا