;
سرگرمی

اگر نکته سنجی بگو چه کسی دروغ میگه و میخاد مرد رو بقاپه؟!

بازی فکری دروغ: بیایید و ببینیم چقدر در بازی های فکری و تست هوش خوب عمل می کنید؟! افرادی که نکته سنج هستند با دیدن تصاویر می توانند معنای پنهان آن را حدس بزنند.

این افراد نه تنها در تصاویر که در دنیای واقعی هم آدم شناسان خوبی هستند.

بازی فکری دروغ:

دو زن مدعی هستند که با مرد نسبت دارند، اولی لباس عروس پوشیده و می گوید که دارد با مرد مذکور ازدواج می کند و این در حالی است که زن سمت چپ می گوید مرد سمت چپ همسر اوست! آیا می توانید با شواهد موجود بگویید کدام راست می گوید و کدام دروغ؟ حقیقت ماجرا چیست؟

مدت زمان پاسخگویی به بازی فکری دروغ 12 ثانیه است!

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

بازی فکری دروغ

.

اینم از دست نده: تست هوش دارک که شوکه تان می کند! کاربران قاتل صحنه را نیافتند!

.

.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

.

.

پاسخ بازی فکری دروغ

حتما ببین: اگر عاشق شدی می تونی عشق مرد رو پیدا کنی!

هر دو زن راست می گویند. قیافه مضطرب مرد نشان می دهد که او داشته خیانت می کرده و دوباره قصد ازدواج دارد!

پاسخ بازی فکری دروغ

آیا توانستید بازی فکری دروغ را درست حدس بزنید؟

یادگیری و تمرین تفکر حل مسأله

بازی فکری دروغ:بازی فکری در قالب معما و تست هوش، دستاوردهای فراوانی برای‌تان به همراه خواهد داشت. تقویت قدرت تصمیم گیری، افزایش میزان صبر و حوصله و توانایی سازماندهی و منظم کردن افکار از جمله رهاوردهای بازی‌های فکری به این سبک است. بازی‌های معمایی به شما یاد می‌دهند که چطور یک مسأله را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا قابلیت بررسی ابعاد مختلف آن میسر شود. تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های درخشان بازی‌های معمایی است. از این نترسید که شاید از عهده این بازی‌ها برنیایید. خجالت را کنار بگذارید و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌تان بیشتر حساب کنید.

افزایش ضریب هوشی

تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند. برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود.

اهمیت سوالات هوش تصویری

افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، مهارت دارند.

حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند متعجب و مغلوب می شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

تست های جالب دیگر:

اگه خون آشام ها رو می شناسی: آزمون هوش خون آشام: خدمتکاری که خطرناکه رو پیدا کن!

این مطلب رو از دست نده، حتما ببینید: چگونه بفهمیم یک دختر از ما خوشش آمده است؟

اینم تستم جالبه: چرا کمکش نمی کنه؟ اگه بفهمی خیلی تیزی!

سوال هوش غیر زندانی:خوب به تصویر نگاه کنید. کدام یک زندانی نیست؟

سوال هوش موقعیت خطرناک: مرد بایستی کدام زن را نجات دهد؟ چرا؟

حتما ببین: آیا رئیس ها رو در یک نگاه می شناسی؟ پس بگو کارمند کدومه؟

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. اما دست زن سمت چپ حلقه هست و دست مرد هم یه حلقه وجود داره که نشون میده اونا ازدواج کردن، در حالی که زن سمت راست حلقه‌ای نداره. مرد فقط به خاطر شباهت اون دو تا زن گیج شده، زن سمت چپ همسرشه.

    1. زنی که دست مرد رو گرفته زنش نیست چونکه لباس آشپزی داره ولی اون زنه دیگه لباس عروس داره
      به نطرم

      1. نه عزیزم ربطی نداره. به دست مرد دقت کن. یه حلقه داره! به دست زن ها هم دقت کن. زن آشپز دقیقا اون حلقه رو داره

  2. زن سمت چپ همسر مرد است به چند دلیل : مرد وزن هر دو حلقه ازدواج دارند ولی زن سمت راست حلقه ندارد مرد به خاطر قیافه های شبیه به هم انها گمراه شده. و اینکه مرد جوری به زن سمت راست نگاه میکنه که انگار به خاطر لباس عروس تعجب کرده و انگشت اشاره اش را به سمت زن گرفته

  3. به نظرم پاسخ اشتباهه چون زن سمت چپ و مرد حلقه ازدواج دارن اما زن سمت راست حلقه دستش نیست .

  4. خانم شایسته عذر میخوام. از نظر من به دلیل اینکه مرد حلقه داره و زن آشپز هم حلقه داره اونا زن و شوهر هستند. ولی زنی که لباس عروس داره هیچ نشانه ای از ازدواج یا نامزدی و یا عقد نداره. مرد بخاطر قیافه شبیهشون اونا رو قاطی کرده. مسخره اس که یه مرد زنشو تشخیص نده:|

  5. سلام . ارزو میکنم برا همه حال دل هممون ایشالا خوب باشه همیشه . بنظرم زن سمت چت حتما همسرشه بغیر از حلقه حس و حال مرد نشون میده و تایید میکنه که چپی همسرشه . در مورد سمت راستی به خاطر خشونت و اصراری که داره احتمالش هست که همسر جدیدش باشه و استرس و ترس مرد در مقابل همسر اولش . البته این احتمالم هست که سمت راستی همسرش نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا