;
سرگرمی

تست بینایی آیا شما خودمحور هستید؟

تست بینایی آیا شما خودمحور هستید؟ کافی است بگویید چند تا قورباغه می بینید؟ تعدادی که پیدا کنید جواب را به شما خواهد گفت!
بیش از حد، خود محوری بودن می تواند برای روابط انسانی مضر باشد. تعداد قورباغه هایی که در تصویر پیدا می کنید پاسخ را می دهد.

هر فردی یک سری رفتارهای مثبت و منفی دارد و زندگی خود را صرف تعادل در جنبه های مختلف می کند. آیا می دانید که گفتن “تفاوت دارو و سم در دوز است”؟ وقتی صحبت از شخصیت انسان به میان می آید، به راحتی می توانیم همین موضوع را مشاهده کنیم. سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

 

حتما ببینید: تست شخصیت فریب: آیا شما زود فریب می خورید یا خیر؟

 

رفتاری را نمی توان همیشه به شیوه ای تقلیل گرایانه دید، گویی که جهان فقط به شیوه ای دوگانه کار می شود: خوب و بد. روشن و تاریک، در میان دیگران. در همه ی حدها طیف وجود دارد، یعنی قبل از رسیدن به یک طرف، باید از خط بزرگی عبور کرد که یک صفت را از دیگری جدا می کند.

دقیقاً به همین دلیل است که دیدن کیفیت ها و نقص ها به عنوان نگرش های تغییرناپذیر همیشه بهترین راه نیست. این تست توانایی ارزیابی سطح خود محوری شما را دارد، مشخصه ای که در همه افراد مشترک است، به میزان کم یا زیاد، و این درصد می تواند خوب یا بد بودن آن را نشان دهد.

تست بینایی خود محور بودن

فرد خودمحور کسی است که رفتاری متمرکز بر خود و علایقش دارد. در تئوری، مهم است که لحظاتی را برای اولویت‌بندی خود و فکر کردن به سلامت و رفاه خود بیابیم، زیرا پذیرش هر چیزی که به ما تحمیل می‌شود می‌تواند شخصیت و حتی کیفیت زندگی ما را تخریب کند. اما این بدان معنا نیست که ما باید کاملاً حس جمعی را کنار بگذاریم.

همچنین ببینید: نحوه مشت شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟ بگویید تا بفهمید در زندگی مشترک چگونه هستید؟

ما مردمی اجتماعی هستیم که از ارتباطات برای تقویت روابط و ایجاد پل استفاده می کنیم و دقیقاً همین احساس اجتماعی بود که ما را به جایگاه امروزی رساند. برای مثال، دوستان، اعضای خانواده، همکاران و همسایگان، بخش مهمی از هر فرد هستند. تقویت پیوندهای بین نسل‌ها و گروه‌های مختلف می‌تواند تحمل بیشتری را برای تنوع و توانایی بیشتر برای دیدن تفاوت‌ها به عنوان چیزی سالم تضمین کند.

اگر می خواهید بدانید که آیا فردی خود محور هستید یا خیر، فقط این تست بینایی را انجام دهید، زیرا پاسخ می تواند به شما کمک کند رفتار خود را ببینید. تصویری را که در بالای سایت قرار داده ایم آنالیز کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید قورباغه ها را پیدا کنید، این عدد درک مورد نظر شما را فراهم می کند.

دوباره نگاهی به تصویر تست بینایی آیا شما خودمحور هستید بیندازید:

تست بینایی-تست بینایی آیا شما خودمحور هستید؟

پاسخ های تست بینایی آیا شما خودمحور هستید؟ را بررسی کنید:

تست بینایی- نتیجه تست بینایی خودمحور بودن

1. از صفر تا دو قورباغه- تست بینایی

نگران نباشید اگر دوزیستان کم دیدید یا اصلاً مشاهده نکردید، در اینجا در این آزمون هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، آنها فقط می توانند سطح خود محوری شما را اندازه گیری کنند، بنابراین همه چیز معتبر است. در واقع، تصویر مایل به سبز می تواند کمی درک کسانی را که برای یافتن تعداد دقیق حیوان کوچک تصمیم گرفته اند، گیج کند. اگر پاسخ شما بین این اعداد است، بدانید که بیشتر از خودتان به دیگران فکر می کنید.

در برخی لحظات، این می تواند خوب باشد، روحیه جامعه را که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، تقویت می کند، اما همچنین می تواند شما را وادار کند کاملاً خود را کنار بگذارید و شخصیت خود را تحت الشعاع نیازهای دیگران قرار دهید. مهم این است که به خودتان فکر کنید، مهم است که با دقت به خواسته های خود نگاه کنید، زیرا هیچ کس دیگری در جهان آن نقشی را که به شما تعلق دارد را پر نخواهد کرد. اگر طیفی وجود داشت، احتمالاً 5 تا 40 درصد خودمحور بودید و همیشه به سمت پایین گرد می‌شوید.

جالبه امتحان کنید: فکر می کنید بزرگ ترین مشکل شما چیست؟ با این تست ساده بفهمید!

2. سه یا چهار قورباغه- تست بینایی

اگر سه یا چهار قورباغه دیده اید، بدانید که سطح خود محوری شما در محدوده تعادل مورد انتظار است. شایان ذکر است که بسیار مهم است که خود را در اولویت قرار دهیم، مخصوصاً زمانی که می‌دانیم می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.

اما این بدان معنا نیست که خدایی کردن فردگرایی راهی برای رفتن است، عمدتاً به این دلیل که وقتی با برخی از آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شویم، احساس می‌کنیم که می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. این احساس واقعی است و باید ما را به سمت تعادل بین آنچه می خواهیم و آنچه باید به عنوان اعضای یک جامعه انجام دهیم، سوق دهد. اگر بخواهیم آن را اندازه گیری کنیم، احتمالاً بین 45 تا 65 درصد در سطح خود محوری قرار می گیرید.

خیلی جالبه: تست قدرت کنترل : چقدر روی زندگی تان تسلط و قدرت دارید؟!

3. پنج وزغ- تست بینایی

برای کسانی که کل قورباغه را دیده اند، این احساس فردگرایانه ممکن است در شخصیت آنها فریاد بزند. شاید به این دلیل که او در بسیاری از لحظات کنار گذاشته شده، شاید به این دلیل که فکر می کند لیاقت بیشتری از زندگی دارد یا به این دلیل که از تز “هر انسانی برای خودش” دفاع می کند. دلایل خیلی مهم نیست، اما حقیقت این است که آن افراطی که در ابتدای متن گفته شد را اشغال می کند.

رویارویی مطلق با مسائل می تواند مضر باشد، و به همان اندازه که شما فردی خودخواه نیستید، این روش همیشه در اولویت قرار دادن خود همیشه معتبر نیست. مواقعی وجود دارد که باید متواضع باشیم، اشتباهات خود و اهمیت دیگران را در زندگی خود بشناسیم. اگر درصدی وجود داشت، شما بین 70 تا 100 درصد خواهید بود که باعث ایجاد هشدار می شود.

لینک های مرتبط:

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

تست شخصیت: در عشق مستقلی یا چسبنده و وابسته؟!

معمای تصویری فوتبال: خطای این تصویر را فقط چشمان دقیق حدس میزنند!

تست بینایی میوه و پروانه: پروانه ای را پیدا کنید که دور این میوه می چرخد!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا