;
سرگرمی

تست بینایی ایموجی ها: یه چشم تیز بین به راحتی میتونه ایموجی متفاوت رو 7 ثانیه ای پیدا کنه.

مهارت های خود را آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید ایموجی متفاوت را که سایر ایموجی ها فرق می کند را پیدا کنید. آیا اماده چالش هستید؟ اگر بله، پس شما در جای درستی هستید.

این نوع بازی در شبکه های اجتماعی در سراسر جهان بسیار محبوب بوده است و اکنون نوبت شماست که مهارت های تصویری خود را آزمایش کنید. فقط یادتان باشد که زمان شما کوتاه می باشد و تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید جالب باشه: تست هوش جدول ریاضی ما رو میتونی در 10 ثانیه حل کرده و جدولو کامل کنی؟

تصویر تست بینایی ایموجی ها

تست بینایی ایموجی ها 1

.

.

.

شاید بپسندید: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

بازی های مشاهده ای روشی موثر برای تقویت مهارت های شما در توجه به جزئیات هستند. توجه به چیزهای کوچک در زندگی می تواند دشوار باشد، اما نتیجه آن می تواند بسیار زیاد باشد. می تواند چشمان شما را به زیبایی و پیچیدگی دنیای اطراف باز کند. برای شروع، با نگاه کردن به یک صحنه یا شی شروع کنید و زمان بگذارید تا واقعاً تمام عناصر آن را بپذیرید.

رنگ ها، شکل ها، بافت ها و هر جزئیات دیگری را که برجسته می شود در نظر بگیرید. انجام این کار به طور منظم می تواند به شما آموزش دهد که در همه زمینه های زندگی توجه بیشتری داشته باشید. همانطور که تمرین می کنید، متوجه خواهید شد که جزئیات و نکات ظریف زندگی اغلب نادیده گرفته می شوند، اما اغلب مهم ترین هستند.

اینم جالبه: طولانی ترین خواب در جهان: دختری که 9 سال خوابید و کسی دلیلش رو نتونست بفهمه!

.

.

.

پاسخ تست بینایی ایموجی ها

تست بینایی ایموجی ها 2

آیا تست بینایی ایموجی ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا