;
سرگرمی

خوک پنهان شده در سیرک را کشف کنید؛ شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا رکورد را بشکنید

تست بینایی خوک سیرک: در میان سرگرمی‌های مورد علاقه کاربران اینترنت، چالش‌های بصری خودنمایی می‌کنند که محبوبیت زیادی پیدا کرده و اغلب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند، زیرا علاوه بر گذراندن مدتی سرگرمی موفق به کشف ویژگی‌های متفاوتی در مورد هوش یا شخصیت خود می‌شوند. آزمایش های توهم نوری مانند این است، زیرا آنها به واکنش های مغز مربوط می شوند. در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی، با یک چالش بصری روبرو هستید که گفته می شود تنها 3 نفر از 100 می توانند آن را حل کنند.

خیلی جالبه: معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

 

چالش ویروسی در مورد یافتن حیوانات، اشیاء یا خطاهای پنهان شده در تصویر به دلیل پیچیدگی آن یک روند است، زیرا به یکی از سرگرمی های مورد علاقه هزاران کاربر اینترنت تبدیل شده است. در این مورد، آزمایش برای یافتن خوک کوچکی است که در تصویر بالا پنهان شده است. البته در کمترین زمان ممکن؛ در این مورد فقط 7 ثانیه.

 

همچنین بخوانید: اگه تیزبین باشی در کمتر از 5 ثانیه می تونی قلک ها را پیدا کنی!

برای حل این توهم نوری نیاز به مهارت زیاد، توجه زیاد به جزئیات، توانایی استنباط و ناظر خوب بودن است که در کنار هم شما را به هدفتان می رساند و بخشی از آن 3 درصد خواهید بود.

تست بینایی خوک سیرک

 

همچنین بخوانید: تست هوش عدد :عدد “417” را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

موفقیت این چالش به دلیل پیچیدگی آن و نتایجی است که در رابطه با هوش افرادی که توانسته اند آن را حل کنند به دست می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر خیره شوید، جایی که می توانید چندین حیوان را در یک سیرک ببینید و خوک کوچکی را که در صحنه پنهان شده است پیدا کنید، برای رسیدن به این هدف فقط 7 ثانیه محدودیت زمانی دارید.

.

.

.

.

.

اگر تا اینجا پیش آمده اید به این دلیل است که قبلاً تست را حل کرده اید یا حداقل تلاش کرده اید. در بالا تصویری است که به چالش بصری پاسخ می دهد . اگر توانستید آن را در 7 ثانیه یا کمتر حل کنید، به شما تبریک می‌گویم، اگر نه، ناامید نشوید و به لذت بردن از این نوع تست توهم نوری ویروسی ادامه دهید.

 

 

پاسخ تست بینایی خوک سیرک

لینک های مرتبط:

تست بینایی پنگوئن و ماهی: پنگوئن را در 3 ثانیه پیدا کنید و دید خود را آزمایش کنید

با خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا در دنیا آشنا شوید!

کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ با این تست روحیه خود را بشناسید

اگر بتوانید شبدر 4 برگ پنهان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید آدم خوش شانسی هستید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا