;
سرگرمی

کدوم گل با بقیه فرق داره؟ فقط 5 ثانیه فرصت داری

تست بینایی گل متفاوت: آیا می توانید گلی که با بقیه فرق دارد را پیدا کنید؟ حواستان را جمع کنید شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید.
ما در بخش سرگرمی مجله گفتنی این تست بصری را به شما پیشنهاد می کنیم تا مهارت ها و رفلکس های بصری خود را در معرض آزمایش قرار دهید. این نوع تست ها که به عنوان پازل های تصویری نیز شناخته می شوند، در اینترنت به سرعت در حال گسترش هستند، زیرا برای کاربران اینترنت بسیار سرگرم کننده و استرس زا هستند .

امروزه دنیای تست های بصری به دلیل سطح استرسی که افراد در معرض آن قرار می گیرند و احساس لذت بخشی که برای حل آن ها ایجاد می کند، رشد کرده است.

 

این رو هم ببین: آزمون ازدواج: کدوم یکی با خانوم ازدواج می کنه؟

 

شما نباید صبر خود را از دست بدهید و باید در حل این نوع تست ها بسیار دقت کنید. به یاد داشته باشید که برای حل این تست محدودیت زمانی وجود ندارد. این بازی ها به شما این امکان را می دهد که قدرت بصری و توانایی های شناختی را تمرین کنید. به همین مناسبت، از شما دعوت می کنیم که چشمان خود را تیز کنید و از طریق این بازی تجسمی کشف کنید که گل متفاوت کجاست.

این تست هم جالبه: تست بینایی هیزم شکن: چهره پنهان را در 7 ثانیه تشخیص دهید

تست بینایی گل متفاوت:آیا می توانید گل متفاوت را ببینید؟

وقت آن است که برای ساعت خود وقت بگذارید، تمرکز کنید و ببینید که آیا می توانید این چالش را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید یا خیر. برای انجام این کار، باید تمام جزئیات تصویر را تجزیه و تحلیل کنید . گلی هست که رنگش مثل بقیه نیست، پیداش میکنی؟

تصویر تست بینایی گل متفاوت

تست بینایی گل متفاوت

راه حل تست بینایی گل متفاوت

این هم خیلی جالبه امتحان کن: تست بینایی: عکس خال خالی عجیب که همه را گیج می کند حتی شما!

.

.

.

.

.

گل متفاوت را پیدا کردید؟ اگر به موقع موفق نشدید یا در نهایت نتوانستید آن را ببینید، نگران نباشید، مهم این است که شما توانسته اید ذهن خود را روی چیز متفاوتی متمرکز کنید و همچنین تمرکز و تمرکز خود را به کار ببندید. توانایی های شناختی شما پاسخ را در زیر آشکار می کنیم:

تست بینایی گل متفاوت

لینک های مرتبط:

اشکال متفاوت را پیدا کن و قدرت دیدت رو محک بزن!

5 ثانیه فرصت داری سگی که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی!!!

تست بینایی نوازندگان:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا