;
سرگرمی

تست روانشناسی جذابیت کدوم زن بیش تره؟ نتیجه تست حیرت انگیزه!

تست روانشناسی جذابیت: به نظر شما کدام زن جذاب تر هست؟ اگر بخواهی جذاب ترین زن تصویر را انتخاب کنی کدام را انتخاب خواهی کرد؟

سرگرمی امروز قرار است شما را غافلگیر کند. بنابراین تست روانشناسی جذابیت را از دست ندهید!

تست های شخصیت می توانند ناخودآگاه شما را قلقلک داده و چیزهای جالبی که هرگز درباره خود نمی دانستید را به شما نشان دهد.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

تست روانشناسی جذابیت کدوم زن بیش تره؟ نتیجه تست حیرت انگیزه!

حتما ببینید: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

 

تست روانشناسی جذابیت: ویژگی های شخصیتی دائماً ثابت نیستند، می توانند تغییر کنند. انتخاب شما همچنین می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما روشن کند. با تست شخصیت دختر جذاب بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

.

تست جالب دیگر: تست هوش فرار: حدس بزن کدوم زن فرار می کنه؟

.

برای دیدن به پایین صفحه بروید:

.

حتما ببینید: زیباترین زنان جهان: ترکیه رتبه اول را دارد!

.
.

نتایج تست روانشناسی جذابیت:

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

دختر شماره 1

تست روانشناسی جذابیت:احتمالاً فردی آرام و با اعتماد به نفس هستید. شما از موانع و آزمایش های جدید نمی ترسید. آماده اید تا هر مشکلی را حل کنید. شما جسورانه کارهای جدید را انجام می دهید و با اشتیاق آنچه را که دوست دارید انجام می دهید. به راحتی زمین نمی خورید. شما در رسیدن به اهداف خود صبور هستید و می توانید آنچه را که نیاز دارید به دست آورید. فرد خجالتی نیستید، بلکه جسور و قاطع هستید. شما می دانید چه می خواهید و مطمئناً به آن خواهید رسید.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

دختر شماره 2

تست روانشناسی جذابیت: شما فردی اجتماعی هستید که به سرعت با دیگران ارتباط برقرار می کند. شما کمی ساده هستید و گاهی اوقات ممکن است بیهوده کارهای بکنید. اگر چه گاهی می دانید چگونه به هدف خود برسید. شما فرد راحتی هستید که اغلب حال و هوای بازیگوشی دارد.

بیشتر احتمال دارد که به جای نشان دادن غم و اندوه خود، به اطرافیان خود لبخند بزنید. سعی می کنید مثبت اندیش باشید و چیزهای بد را به دل راه نداده و هرگز به دل نگیرید. اما همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات حتی یک کلمه منفی ساده به شما می تواند روح شما را آزار دهد.

حتما ببین: آزمون هوش جنون: کدوم مادر کارش جنون آمیزه و زده به سیم آخر؟!

دختر شماره 3

تست روانشناسی جذابیت: به احتمال زیاد فردی متواضع و خجالتی هستید. شما فردی هستید که بلافاصله با دیگران ارتباط برقرار نمی کنید، اما با گذشت زمان، می توانید کاملاً خود را آشکار کنید. دوست دارید همه چیز طبق برنامه باشد و خودانگیختگی را زیاد دوست ندارید.

شما مهربان، آسان گیر هستید. به راحتی از چیزی یا کسی دلخور نمی شوید. شما به عمق روح نگاه می کنید و سعی می کنید عواطف و احساسات دیگران را درک کنید. شما نمی ترسید که ناراحت باشید تا شخص دیگری را خوشحال کنید. اما هماهنگی برای شما مهم است، بنابراین گاهی اوقات لازم است با خودتان خلوت کنید.

دختر شماره

تست روانشناسی جذابیت: احتمالاً خونسردی زیادی دارید. خجالت دادن یا گیج کردن شما آسان نیست. شما ترجیح می دهید ذهن را به قلب ترجیح دهید. می دانید که می توانید چیزهای زیادی به دست آورید. بنابراین از مشکلاتی که برایتان پیش می آید نمی ترسید.

شما فرد مغروری هستید که در هماهنگی با خودتان زندگی می کنید. با تمام عزم خود، شما فردی مهربان هستید. شما به دیگران فکر می کنید و حتی برای رسیدن به اهداف خود به آنها صدمه نمی زنید. ممکن است سرد به نظر بیایید، اما در واقعیت، شما فردی اجتماعی هستید و آماده کمک به نیازمندان هستید.

دختر شماره 5

تست روانشناسی جذابیت: انتخاب دختر پنجم در تست شخصیت شناسی ساده می تواند به این معنی باشد که شما فردی مستقل و پیگیر هستید. شما رسیدن به اهداف خود عادت کرده اید. در صورت نیاز می توانید روی خودتان کار کنید. شما دارای اعتماد به نفس و مستقل هستید. بنابراین به ندرت از دیگران درخواست کمک می کنید یا آن را می پذیرید، حتی اگر آنها آماده حمایت و مراقبت از شما باشند.

شما لجباز هستید و متقاعد کردن شما یا تغییر نظر شما در مورد چیزی برای مردم آسان نیست. شما هم برای ملاقات با افراد جدید کار آسانی ندارید. اما کسانی که می توانند به قلب شما برسند دوستان واقعی شما خواهند شد که می توانند کاملاً به شما تکیه کنند. کدام دختر رو انتخاب کردی؟ توضیحات چقدر با شخصیت شما مطابقت دارد؟ ما علاقه مندیم نظرات شما را در نظرات بخوانیم.

یادتان نرود که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

تست روانشناسی جذابیت: یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

نکاتی برای شرکت در تست شخصیت شناسی

تست روانشناسی جذابیت: هیچ راهی جهت آماده شدن برای تست شخصیت‌شناسی وجود ندارد اما مواردی وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید مطمئن شوید که نتایج آزمون شما بهترین بازتاب شخصیت شماست. این نکات شامل موارد زیر هستند:

صادقانه جواب دهید

سعی نکنید یک نسخه «ایده‌آل» از خودتان را ارائه دهید. در عوض، سعی کنید فقط به روشی پاسخ دهید که نشان دهد شما چه کسی هستید و چه احساسی دارید.

دستور‌العمل‌های تست را بخوانید

اگر متوجه دستور‌العمل‌ها یا سؤال‌ها نشوید، ممکن است نتایج آزمون شما بازتاب دقیقی از شخصیت شما نباشد.

سعی نکنید «آزمون را شکست دهید»

سعی نکنید جوابی را حدس بزنید که فکر می‌کنید ممکن است پاسخ «ایده‌آل» آزمون باشد. فقط صادقانه به سؤالات جواب دهید.

این مطالب هم جالب هستند:

تست بینایی کاکتوس متفاوت رو پیدا کن؛ همه کاربران متعجب شدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =

دکمه بازگشت به بالا