;
سرگرمی

در عکس چه می بینید؟ تصویری که می‌بینید نشان دهنده جنبه تاریک شماست!

تست شخصیت جنبه تاریک: هر فردی در درون خود یک “سایه” دارد که به سادگی می توانیم آن را “سمت تاریک” تعریف کنیم.  این در درون هر یک از ما وجود دارد، حتی زمانی که به نظر نمی رسد.

اغلب ما سعی نمی کنیم این جنبه تاریک خودمان را پنهان کنیم، زیرا اغلب حتی نمی دانیم که یکی از آنها را داریم و معتقدیم که افراد ساده و ساکتی هستیم.اما باید بدانید که آگاهی از قسمت تاریک خود می تواند برای تحت کنترل نگه داشتن آن بسیار مفید باشد. در غیر این صورت، ممکن است با مشکلات بدتری روبرو شوید.

به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم این تست ساده شخصیت را پیشنهاد کنیم. به تصویر زیر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: اولین چیزی که می بینید چیست؟ پس از انجام این کار، متوجه شوید که طرف تاریک شما چیست!

 

تصویر تست شخصیت جنبه تاریک

تست شخصیت جنبه تاریک

برای دیدن پاسخ تست شخصیت جنبه تاریک صفحه را به پایین اسکرول کنید:

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت جنبه تاریک:

 

خرس

تست شخصیت جنبه تاریک: اگر اولین چیزی که در عکس دیدید شبح خرس است، نماد بسیار قدرتمندی است زیرا نیروهای طبیعت را نشان می دهد.

شما این نیروی اولیه را دارید که اگر آن را در جهت درست هدایت نکنید می تواند فاجعه بار باشد، اما می تواند جنبه های مثبتی نیز داشته باشد. با وجود این، شما همیشه با آن مبارزه کرده‌اید و سعی کرده‌اید آن را پنهان نگه دارید، اما این اشتباهی است که مستلزم رها کردن طبیعت شماست.

این مطلب هم جالبه بخونی : ویژگی های پنهان شخصیت + اول چی دیدی ؟

کوهستان

تست شخصیت جنبه تاریک: اگر اولین چیزی که دیدید کوه است، یعنی زندگی برای شما یک مبارزه است، یک صعود سخت برای رسیدن به قله. جنبه تاریک شما جاه طلبی است: شما می خواهید بهترین نتیجه را از زندگی بگیرید، هم از نظر حرفه ای و هم از نظر احساسی. در این روند، شما از هر جنبه دیگری از زندگی خود غافل شده اید و تبدیل به فردی خشک و ناراضی شده اید.

آرمی های ایرانی بخوانید: تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس (BTS): 5 نفر آنها درونگرا هستند!

درختان

تست شخصیت جنبه تاریک: اگر اولین چیزی که می بینید درختان هستند، به این معنی است که شما بسیار اجتماعی هستید، بیش از آن که اعتراف کنید. برای اینکه در هماهنگی با دیگران زندگی کنید، باید احساس کنید جزئی از کل است. حتی اگر دنیا شما را می ترساند: برو بیرون، بخند، اما مهمتر از همه زندگی کن.

ماه و ستاره ها

تست شخصیت جنبه تاریک: اگر اولین چیزی که دیدید ماه و ستارگان بود به این معنی است که توسط نیروهای نامرئی احاطه شده اید. آنها همیشه به شما یاد داده اند که فردی متعادل باشید، که پاهایتان را روی زمین نگه دارید و از عقل پیروی کنید، اما لازم نیست اینطور باشد. در واقع، شما باید از غریزه خود پیروی کنید: حس ششم خود را افراط کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست شخصیت جنبه تاریک به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مطالب مرتبط دیگر:

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا