;
سرگرمی

تست شخصیت شکست عشقی: آنچه اول دیدی می گوید چه آسیب روحی دیده ای!

تست شخصیت شکست عشقی: آیا در عشق خود را خوش شانس می دانید یا بدشانس؟ با توجه به اینکه چند شریک داشته ایم یا روابطمان چقدر سالم است، می توان در یکی از این دسته بندی ها قرار گرفت.

با این حال، واقعیت این است که جهان عشق و روابط گسترده و پیچیده است، بر اساس عوامل مختلف، از روابط ما در اوایل زندگی تا تمایلات عاطفی.

 

آنچه در روابط عاشقانه ما را خوشحال می کند یا نه، ارتباط زیادی با انتخاب های روزانه ما دارد و اینها به نوبه خود تا حد زیادی تحت تأثیر تجربیات ما، چه در عشق و چه در حوزه اجتماعی است.

 

آسیب های عاطفی که در هنگام طرد شدن، دستکاری و آسیب عمیق به ما وارد می شود، در طول زندگی ما را همراهی می کند، اگر به درستی از آنها مراقبت نشود، روابطی را که می توانند شاد و موفق باشند، نابود می کند.

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

اگر می‌خواهیم این چرخه را بشکنیم و با فردی که در کنارمان است، یک اتحاد موفق و متقابلاً حامی ایجاد کنیم، دانستن اینکه چه آسیب‌هایی با ما همراه است، ضروری است.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما یک مسابقه بسیار جالب ایجاد کردیم که تست شخصیت شکست عشقی نامیده می شود و در بخش در سرگرمی در مجله گفتنی  آن را برای شما قرار داده ایم. به شما دیدگاه جالبی در مورد چمدان هایی که در روابط خود حمل می کنید ارائه می دهد.

در این تست، آسیب عشقی را که مانع از خوشحالی شما با شخص دیگری می شود، رمزگشایی می کنیم. برای پیدا کردن تصویر خود، باید به تصویری که در بالا قرار داده ایم نگاه کنید و ابتدا آنچه را که دیدید بگویید. سپس فقط در متن حرکت کنید تا پاسخ خود را پیدا کنید!

تست شخصیت شکست عشقی: اول چه دیدی؟

همچنین بخوانید: تست بینایی 4 حیوان:قدرت درک خود را آزمایش کنید و سعی کنید حیوانات پنهان را پیدا کنید!

تست شخصیت شکست عشقی

(برای دیدن همه: منظره، یک زن و کودک نشسته و یک چهره. اینها 3 عنصر اصلی برای شناسایی در توهم بینایی هستند. یکی از آنها را انتخاب کنید تا آسیب خود را کشف کنید).

جواب تست شخصیت شکست عشقی

همچنین ببینید: آیا می توانید پسر اسب دریایی را در تصویر پیدا کنید؟

اگر برای اولین بار کل منظره را دیدید

به احتمال زیاد ضربه شما در عشق به احساس رها شدن مربوط می شود. در تمام زندگی خود با این احساس زندگی کرده اید و با هر تصمیم جدیدی احساس تنهایی کرده اید و حمایت نمی کنید.

این طرز فکر و رفتار همچنان بر زندگی بزرگسالی شما تأثیر گذاشته است و امروزه، بدون اینکه حتی متوجه شوید، به این فکر می کنید که هر کسی که به زندگی شما نزدیک شود، شما را ترک خواهد کرد، که باعث می شود حتی قبل از شروع روابط خود از ترس رنج، خرابکاری کنید. . .

اگر اولین بار زن و بچه را دیدی

طبق این تست شخصیت شکست عشقی، این نتیجه نشان می دهد که ضربه روحی او به اعتماد بیش از حد او به افراد دیگر مربوط می شود. وقتی عشق جدیدی سر راهتان قرار می‌گیرد، آنقدر از احتمالات هیجان زده می‌شوید که فراموش می‌کنید به این فکر کنید که آیا آن شخص فرد خوبی است که در کنار شما باشد یا خیر.

شما همیشه از شرکای خود انتظار بهترین ها را دارید و در نهایت بسیار بی گناه عمل می کنید. این اغلب باعث می شود که او توسط کسانی که بسیار به آنها اهمیت می دهد مورد استفاده و بدرفتاری قرار گیرد و آسیب هایی ایجاد کند که او را از تفکر روشن و انتخاب عاقلانه تر عشق خود باز می دارد.

اگر برای اولین بار چهره ای را دیدید که توسط عناصر منظره شکل گرفته است

تست شخصیت شکست عشقی می گوید این احتمال وجود دارد که آسیبی که شما را از موفقیت عشقی باز می دارد، نتیجه انتظاراتی باشد که ایجاد می کنید. کودکان و کتاب‌های عاشقانه شما را به این باور رسانده‌اند که فرد ایده‌آل باید روش خاصی داشته باشد و تمام زندگی خود را وقف شاد کردن شما کند.

با این حال، در زندگی واقعی، روزانه شواهدی دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد همه چیز به این شکل پیش نمی‌رود و مردم خوشبختی خود را در اولویت قرار می‌دهند، که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با این حال، تغییر این وضعیت کاملا به شما بستگی دارد. درک کنید که انتظارات را سرخوردگی می نامند و باید بپذیرید که مرکز دنیا نیستید، تنها در این صورت است که می توانید یک رابطه قوی و شاد ایجاد کنید.

 

لینک های مرتبط:

معمای تصویری بچه:فقط افراد قابل اعتماد می توانند بچه ها را بیابند!

تست شخصیت نوع تخیل: اول چه چیزی دیدی؟

معمای تصویری سوارکاران: افراد کمی قادرند بفهمند چند سوارکار در این تصویر است!

معمای تصویری گرگ:فقط افراد با شهود قوی همه گرگ ها را در این تصویر پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا