;
سرگرمی

یک از سرآشپزها قاتله و داره افراد هتل رو می کشه! کمک کن پیداش کنیم

آزمون شناسایی سرآشپز قاتل: اگر دقت کنید در آزمون شناسایی سرآشپز قاتل، شما دو سرآشپز را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما یکی از این دو اشپز یک قاتل خطرناک است که تحت تعقیب پلیس است. پلیس می داند که قاتل تغییر قیافه داده است و به این شکل می خواهد از چنگ قانون فرار کند. شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا قاتل تحت تعقیب پلیس را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی سرآشپز قاتل را تجزیه و تحلیل کنید، تا بتوانید آشپز قاتل را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی سرآشپز قاتل برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت می باشد که تنها کمتر 16٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند، شما چه می کنید؟ترجیح می دهید خود را به چالش بکشید یا سریع به سراغ جواب بروید؟

 

تصویر آزمون شناسایی سرآشپز قاتل

آزمون-شناسایی-سرآشپز-قاتل-3

.

.

.

این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید.سازنده آزمون شناسایی سرآشپز قاتل معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 7 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر این معمای هوش تصویری پیروز شوید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی سرآشپز قاتل

سر آشپز سمت راستی یک قاتل فراری می باشد،به انگشتان دستی که بر روی سینی داردنگاه کنید،وی احتمالا جدیدترین جنایت خود را مرتکب شده است و اجزای بدن قربانی را تکه تکه نموده است،سر آشپز سمت چپی در حال درست کردن غذا برای مراسم هالووین می باشد،که پوستر پشت سر وی بر این موضوع دلالت دارد.

آزمون-شناسایی-سرآشپز-قاتل-4

آیا آزمون شناسایی سرآشپز قاتل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا