;
سرگرمی

تست هوش برای نوابغ: آخرین ساعت باید چند باشد؟

تست هوش ساعت:  آخرین ساعت باید چه ساعتی باشد؟

همراهان عزیز گفتنی، امروز بخش سرگرمی تست هوشی را به شما پیشنهاد می کند که افراد بسیار کمی موفق به حل آن شده اند. آیا توانستید بفهمید آخرین ساعت در این تصویر چه زمانی را باید نشان دهد؟

 

یک روز موفق روزی است که در پایان آن می توانید بگویید چیز جدیدی یاد گرفته اید. تست‌های هوش برای قرار دادن هر چه بیشتر افراد در مشکل و همچنین برای کمک به رشد آنها از دیدگاه‌های مختلف ساخته شده‌اند.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

توجه به جزئیات و روحیه شهودی تنها برخی از عناصری هستند که شما به آنها نیاز دارید تا بتوانید راه حل تست هوش ساعت را که در اختیار شما قرار داده ایم کشف کنید.

تصویر تست هوش ساعت

تست هوش ساعت

این تست هوش ساعت می‌تواند راهی آسان برای آموزش به افراد باشد که چگونه آزادانه‌تر فکر کنند و شهود بیشتری را بپذیرند. در تصویر بالا می توانید پنج ساعت را ببینید که هر کدام زمان متفاوتی را نشان می دهند.

در نگاه اول به نظر نمی رسد که آنها قانون چندان روشنی داشته باشند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، اما اگر با دقت نگاه کنید، می توانید کشف کنید که کدام قانون اعمال می شود. بنابراین، می دانید که آخرین ساعت در لیست چه زمانی را باید نشان دهد.

برای دیدن پاسخ تست هوش ساعت به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

.

.

.

.

هنوز پاسخ تست هوش ساعت را پیدا نکرده اید؟ مشکلی نیست. بسیاری از افرادی که برای حل آن تلاش کرده اند شکست خورده اند. در ادامه پاسخ صحیح آزمون و همچنین توضیح صحیح را به شما می دهیم.

جواب تست هوش ساعت:

جواب تست هوش ساعت

این که جواب  را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

تست های هوش شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

این تست رو هم ببینین: تست هوش مرده وحشت زده ات می کنه! کدومشون چند لحظه قبل مرده؟!

سوال هوش پدر نوزاد در تصویر کیست؟ چرا؟

تست هوش: چند تفاوت در دو عکس وجود دارد؟ نابغه ها سریع می فهمند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =

دکمه بازگشت به بالا