;
سرگرمی

تفاوت تصویری مونیکا و سگش،می تونی در 13 ثانیه تفاوت تصویری را پیدا کنی؟

تفاوت تصویری مونیکا و سگش:  تفاوت هایی که ممکن است بین این دو تصویر وجود داشته باشد، چیست؟ به باور سازندگان این پازل، افراد جزئی نگر و تیزبین می توانند در کمتر از 13 ثانیه، این پازل را حل کنند. شما نیز اگر ذهن هوشیار و دقیق داشته باشید، می توانید این پازل را در زمان مشخص شده حل نمائید.

البته به خاطر داشته باشید که اگر نتوانستید در زمان مشخص پازل را حل نمائید، نگران نباشید. این بازی یا آزمون شناسایی تفاوت تصویری مونیکا و سگش می تواند یک تمرین خوب برای رشد و توسعه مهارت های شناختی شما باشد. با بخش سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید.

ببینید: معادله چوب کبریت و عدد8؛ هوش ریاضی تون را به چالش بکشین!

تفاوت تصویری مونیکا و سگش

شما هر روز در فضای مجازی با انواع و اقسام بازی های فکری روبرو هستید. این بازی های فکری شکل هیجان انگیزی از یک نوع پازل معمایی است است که برای حل آن نیاز به دقت، تمرکز، قدرت دید و حتی تفکر دارید. در آزمون شناسایی تفاوت تصویری مونیکا و سگش شما با یک چالش تصویری جذاب روبرو هستید.

در این چالش شما باید بتوانید در کمتر از 13 ثانیه تفاوت های موجود میان تصویر سمت چپ و سمت راست را تشخیص دهید.پس اگر آماده هستید، تمرکز کرده و با دقت به تصویر زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم نگاه کنید.

یادتان باشد که زمان شما محدود است. برای انجام آزمون شناسایی تفاوت تصویری مونیکا و سگش شما به تمام قدرت بینایی و تمرکز خود نیازمند هستید. تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید جالب باشد: آزمون پیدا کردن بادبادک قلبی متفاوت؛اگه چشمای تیزی داری در 12 ثانیه بادبادک قلبی متفاوت رو پیدا کن

تفاوت تصویری مونیکا و سگش

جالبه ببینید: آزمون شناسایی خواهر گمشده؛اگه گفتی کدوم دختر خواهر گمشده سوزان می باشد؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معادله ریاضی قورباغه،بستنی و سیاره؛ میتونی با توجه به تصویر معادله آخرو 8 ثانیه ای حل کنی؟

.

.

.

.

.

حتمن ببینید: حکایت ضرب المثل شتر دیدی؟ندیدی!

آیا توانستید نمام تفاوت ها را شناسایی کنید. اگر هنوز نتوانستید تفاوتی را تشخیص دهید، بهتر است به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید. در صورتی که تمایلی به امتحان مجدد ندارید می توانید به تصویر ذیل نگاه کنید. ما تفاوت ها را علامتگذاری کرده ایم.

شاید جالب باشد: تست بینایی عدد 2023؛ اگر چشمان تیزبینی دارید،عدد 2023 را در بین اعداد 2032 در 15 ثانیه بیابید.

تفاوت تصویری مونیکا و سگش-پاسخ

تست های بینایی در وب سایت گفتنی، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟!

پیشنهاد می شود: تست بینایی شیر متفاوت؛ فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 10 ثانیه شیر متفاوت را پیدا کنند!

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همچنین ببینید: تست روانشناسی احساسات: امیدها و ترس های خود را کشف کنید! کدام عنصر تصویر توجه شما را جلب کرد؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت هدیه: کدام جعبه کادو را انتخاب می کنید؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد.

معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت گرگینه؛ از بین بچه های خونواده یکیشون گرگینه هست،اگه گفتی کدومشونه؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

این مطالب هم جالبه ببینید:

از دست ندهید: تست بینایی آبنبات چوبی متفاوت؛فقط آدمای بادقت میتونن آبنباتی که با بقیه فرق میکنه رو در 10 ثانیه گیر بیاره

تست شخصیت فرمانده؛ با انتخاب کیک مورد علاقتون می تواند این موضوع را روشن کند .

اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

آزمون پیدا کردن پرنده متفاوت؛اگه پرنده متفاوت رو تونستی 12 ثانیه ای پیدا کنی چشمای خیلی تیزی داری!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا