;
سرگرمی

آزمون شناسایی خواهر گمشده؛اگه گفتی کدوم دختر خواهر گمشده سوزان می باشد؟

آزمون شناسایی خواهر گمشده؛ سوزان در یک مسابقه بلیط بخت آزمایی شرکت میکند و برنده جایزه صد میلیون دلاری آن می شود،هنگام مصاحبه با وی می گوید که خواهری کوچکتر داشته که در دوران کودکی از هم جدا شده اند و وی قصد دارد در صورت پیدا شدن وی جایزه را با او نصف کند،به همین دلیل دختران زیادی ادعا می کنند که خواهر وی می باشند.پس از بررسی های بسیار سه دختر جوان که شبیه ترین علائم و نشانه ها با سوزان را داشتندبه پیش وی می آیند.

شاید جالب باشد: تست بینایی شکلات قلبی متفاوت؛ اگه ادعات میزه خیلی تیزبینی در 6 ثانیه تصویر متفاوت رو پیدا کن

در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

آیا شما میتوانیداز بین این سه دختر جوان خواهر کوچکتر و واقعی سوزان را بشناسید؟یادتان باشد برای حل کردن آزمون شناسایی خواهر گمشده 7 ثانیه فرصت دارید.

اینم ببین: آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه؛اگه تونستی در 12 ثانیه 3 تفاوت تصویر رو پیدا کنی خیلی تیزبینی

تصویر آزمون شناسایی خواهر گمشده

آزمون شناسایی خواهر گمشده

شاید جالب باشد: تست بینایی عدد 2023؛ اگر چشمان تیزبینی دارید،عدد 2023 را در بین اعداد 2032 در 15 ثانیه بیابید.

.

.

.

برای پاسخ دادن به آزمون شناسایی خواهر گمشده شما باید دقت و تمرکز کافی را داشته باشید و به جزییات خوب توجه نمایید تا بتوانید سربلند از این آزمون بیرون بیایید.

.

.

.

ببینید: تست بینایی کلمه متفاوت WANDER؛ اگر کلمه متفاوت را در 10 ثانیه توانستید گیر بیاورید از چشمان تیزبینی بهره می برید

پاسخ آزمون شناسایی خواهر گمشده

همان طور که گفتیم برای حل کردن این معمای تصویری نیازمند دقت و توجه به جزییات هستید،اگر به خاکوبی سوزان دقت میکردین متوجه می شدین که همانند این خالکوبی بر روی دستان دختر سمت راستی نیز وجود دارد و وی خواهر گمشده سوزان می باشد.

همچنین جالب است: قدرت هوش ریاضی خود را با جابه جایی تنها دو چوب کبریت در این آزمون به همه نشون بده.

پاسخ آزمون شناسایی خواهر گمشده

وب سایت گفتنی انواع تست هوش و معما و چالش های بینایی را برای شما قرار می دهد. آیا آزمون شناسایی خواهر گمشده را دوست داشتید؟ شما می توانید بر حسب علاقه مندی و میزان نبوغ و توانایی هایتان تست های آسان تر یا سخت تری را در مجله گفتنی حل کنید. کافیست هر روز به وب سایت ما سری بزنید!

شاید جالب باشد: فقط افراد با هوش ریاضی بیان این معادله هوش ریاضی چوب کبریت رو حل کنند!

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

تست هوش تصویری کلاس: هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری خانواده شگفت انگیز؛ میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم یکی از خونواده ها با بقیه فرق میکنه؟

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

تست هوش تصویری کلاس: معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت طبیعت؛با انتخاب یک طبیعت مهارت های اجتماعی خود را بهتر بشناسید

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد.

معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی ما:

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

جالب است: آزمون هوش شناخت زن یا مرد؛ اگه گفتین کدوم فرد داره دروغ میگه؟

رفتن گرگ و روباه در خدمت شیر به شکار؛حکایتی از مثنوی معنوی

آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک،فقط چشمان تیزبین می تونه 3 تفاوت تصویری رو پیدا کنه!

تست بینایی بابادک پنهان شده،می تونی بادبادک رو تو مدت 12 ثانیه پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا