;
سرگرمی

سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

سوال هوش باورناپذیر: وب سایت گفتنی هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در بخش سرگرمی ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند.

بخش سرگرمی گفتنی این بار با یک هوش تصویری جذاب در خدمت شماست. فرصت را از دست ندهید!

سوال هوش باورناپذیر:

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

یکی از کارکنان یک هتل مشهور به سرقت و دزی محکوم شد. زنی که در یکی از سوئیت های این هتل ساکن بود گفت که پیشخدمت هتل در حین تمیز کردن اتاقش، گردنبند او را دزدیده است. پلیس برای پیگیری این جریان اعزام شد. با توجه به شواهد موجود در عکس، فکر می کنید حرف چه کسی را باید باور کرد؟

7 ثانیه زمان دارید تا صحت و سقم ماجرا را تشخیص دهید و لقب تیزترین و دقیق ترین آدم را بگیرید!

حتما ببین: لاکچری ترین آدم ها متولد کدام ماه های سال هستند؟

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

سوال هوش باورناپذیر

.

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

سوال هوش باورناپذیر:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

حتما ببین: آزمون شناسایی موقعیت خطری تر و جدی تر کدومه؟! چقدر تو حل بحران خبره ای؟!

.

جواب سوال هوش باورناپذیر

زن، گردنبند را در موهایش جاساز کرده و دارد به دروغ دختر را متهم می کند. زبان بدن او تهاجمی و غیر محترمانه است. دختر ناراحت و مغموم ست و نمی داند چطور این ماجرا را اثبات کند. کسی نمی داند چرا زن او را به این دزدی متهم کرده. شاید می خواسته با بهانه ای او را دک کند یا هر مسئله دیگری اما همانطور که در تصویر می بینیم دختر بی گناه است.

چالش بینایی: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

حتما ببین این تست رو: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

جواب سوال هوش باورناپذیر

چرا سوالات هوش تصویری عالی هستند؟

سوال هوش باورناپذیر: بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

قدرت بینایی در مردان و زنان متفاوت است!

سوال هوش باورناپذیر:مردان و زنان به طور متفاوتی به اشیا نگاه می‌کنند. وقتی هردوی آن‌ها یک فیلم را می‌بینند مردان به جزئیات و حرکات کوچک و زنان به تفاوت رنگ‌ها و چگونگی تغییر آن‌ها دقت می‌کنند.
هم چنین در یک مکالمه آن‌ها به طور متفاوتی تمرکز می‌کنند. مردان در حال صحبت به لب‌های شخص مقابل نگاه می‌کنند و حرکات پشت سر گوینده راحت‌تر حواس آن‌ها را پرت می‌کند. درحالی که زنان به گفته‌های شخص گوش می‌کنند و نگاهشان متناوبا بین چشم‌ها و بدن گوینده جابجا می‌شود. برخی افراد هم توجه بصری خود را تقسیم می‌کنند.

تست های هوش و کاربرد آن ها

سوال هوش باورناپذیر: تست‌های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می‌شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است. امروزه بسیاری از این تست ها در اینترنت در دسترس هستند و به صورت رشته اعداد، معماها، توهمات نوری، تست تصویر و موارد دیگر ارائه می شوند.

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

چشم حساس ترین عضو بدن انسان ها:

سوال هوش باورناپذیر: چشم حساس‌ترین عضو بدن انسان و احتمالا کاربردی‌ترین آن‌ها است. در مورد عملکرد چشم و بینایی انسان چقدر می‌دانیم؟ بیش از ۸۰ درصد اطلاعات ورودی به مغز ما از طریق چشم ها انجام می شود پس می توان گفت مهمترین حس انسان، حس بینایی اوست. کارکرد چشم و بطورکلی اجزای سیستم بینایی انسان با هم کار می‌کنند تا تصویری از دنیای خارج تهیه کنند تا  مغز آن را تفسیر کند و ادراک انسان شکل گیرد.

توانایی تشخیص نور و روشنایی تقریباً در تمام موجودات زنده اعم از جانوران و گیاهان وجود دارد. گیاهان از طریق فرآیند فوتوسنتز از نور برای رشد خود استفاده می‌کنند. جانوران از نور برای شکار کردن یا تشخیص و فرار از دست شکارچی استفاده می‌کنند.

برخی معتقدند که توسعه‌ی دید استریوسکوپیک در کنار بزرگ شدن مغز انسان و همچنین استفاده نکردن از دست‌ها برای حرکت و در نتیجه آزاد شدن دست‌ها برای انجام کارهای پیچیده‌تر باعث شده است انسان به چنین سطح بالایی از هوش و توانمندی دست یابد. گفتنی است این دید اغلب به توانایی درک عمق و دید سه بعدی اشاره دارد که ناشی از اطلاعات بصری است که از دو چشم دریافت می‌شود.

تست های جالب دیگر که باید حتمن ببینید:

تست چالش برانگیز: تست قدرت بینایی: قابل توجه تیزبین‌ها اگر حرفه ای هستید زنگوله را پیدا کنید!

چالش ریاضی جدید که مثل توپ ترکید! چرا بیش از 90 درصد مردم نمی توانند حلش کنند؟!

آزمون هوش گیج کننده: فردی که قاتل است را در تصویر بیابید!

یک از زن ها دروغ می گوید به نظر شما کدوم یکی می تونه یه تبهکار باشه؟

تست بینایی خرس قطبی: شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا خرس قطبی را در تصویر پیدا کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا