;
تازه ها

پاداش زیاد شرکت چینی به کارگرانی که روزی دو مایل می دوند

پاداش شرکت چینی بخاطر دویدن: یک شرکت در چین روش جدیدی برای پاداش دادن به کارمندان خود در پایان سال ارائه کرده است: دویدن. شرکت دونگ پو در استان گوانگدونگ گفته است که یک طرح پاداش برای کارمندان خود بر اساس چند مایل دویدن در ماه اجرا خواهد کرد.

رئیس این شرکت گفته: که این طرح کارگرانش را در فرم نگه می دارد. وی افزود: «کسب و کار من تنها در صورتی می تواند دوام بیاورد که کارمندانم سالم باشند». اگر کارمندان بالاترین پاداش سالانه را بخواهند، باید هر ماه 100 کیلومتر(تقریبا روزی 3.3 کیلومتر در روز) بدوند که معادل 130 درصد حقوق ماهانه آنهاست. کسانی که این پاداش را دریافت نمی کنند، در صورت دویدن 50 کیلومتر در هر ماه، 60٪ برای 39 کیلومتر 30٪ برای 29 کیلومتر، یک ماه حقوق دریافت می کنند.

پاداش شرکت چینی  بخاطر دویدن به کارمندانش

کاربران پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo در مورد اینکه آیا این طرح ایده خوبی است یا خیر، اختلاف نظر داشتند. یک کاربر نفر نوشت: هدف از سیاست شرکت خوب است، اما باید شرایط یا مسائل بهداشتی موجود را در بین کارکنان خود در نظر بگیرید.

کاربر دیگری گفت: “شرکت باید به کارمندانی که ورزش می کنند به جای استفاده از پاداش موجود به عنوان ابزار چانه زنی، پاداش اضافه کند.”

نفر سوم گفت: «شما باید 3.3 کیلومتر در روز بدوید تا به هدف ماهانه 100 کیلومتری خود برسید. بنابراین، این شرکت می‌خواهد کارمندانش ورزشکار پیست دومیدانی باشند؟»

پاداش شرکت چینی  بخاطر دویدن

با این حال، برخی از 100 کارمند در لیست حقوق و دستمزد این شرکت که با روزنامه گوانگژو دیلی صحبت کردند،گفتند که از فرمول محاسبه پاداش راضی هستند. ما نه تنها می توانیم تناسب اندام را حفظ کنیم، بلکه برای آن پول هم می گیریم. یک کارمند ناشناس به این نشریه گفت که این کار شرکت به مانند با یک تیر دو نشان زدن می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =

دکمه بازگشت به بالا