;
سرگرمی

زنی که زندگی خود را بر زندگی کودک در هنگام زایمان اولویت می دهد!باعث بحث در رسانه های اجتماعی شد.

اولویت زندگی زن در هنگام زایمان: بارداری شادی و انتظار را به همراه دارد، اما خطرات و چالش های خاصی را نیز به همراه دارد که اغلب در مورد آنها صحبت نمی شود. به عنوان مثال، زایمان یک رویداد بالقوه تغییر دهنده زندگی برای یک خانواده است. یک ویدیوی TikTok توسط زنی که تمایل خود را برای نجات جان خودش به جای نوزادشان در هنگام زایمان ابراز می کند، بحث داغی را در رسانه های اجتماعی به راه انداخته است. فرآیند حساس تصمیم‌گیری، دیدگاه‌های متنوع و چالش‌هایی که مادران در سراسر جهان با آن‌ها مواجه هستند را بررسی کنید.»

اولویت زندگی زن در هنگام زایمان 1

گاهی اوقات، شرایط نامطلوبی ممکن است در حین زایمان ایجاد شود و ما را مجبور به رویارویی با تصمیمات دشوار کند، مانند انتخاب بین نجات جان مادر یا زندگی کودک متولد نشده.

ویدئوی تیک تاک در مورد اولویت زندگی زن در هنگام زایمان

در حالی که این یک موضوع حساس است، گرفتن بهترین تصمیم ممکن ضروری است. آنابل مورالس، یکی از کاربران TikTok، ویدئویی را منتشر کرد که در آن تمایل خود را برای اولویت دادن به زندگی خودش بر زندگی نوزاد در صورت بروز هر گونه عارضه در حین زایمان بیان کرد.

در این ویدیو آمده است: «به شوهرم، اگر در حال زایمان هستم و دکتر به شما گفت که باید بین من و بچه یکی را انتخاب کنید، لطفاً مرا نجات دهید. من نمی‌خواهم اتان(نام فرزند) بدون مادر بزرگ شود، و نمی‌خواهم شما مجبور باشید نوزاد را به تنهایی بزرگ کنید و در عین حال برای همسرتان غصه بخورید.»

داستان اولویت زندگی زن در هنگام زایمان

نظرات کاربران در مورد اولویت زندگی زن در هنگام زایمان

این ویدئو در میان بسیاری از مادرانی که احساسات متفاوتی را در رابطه با این تصمیم تجربه کردند، سر و صدا ایجاد کرد. به عنوان مثال، یکی از کاربران نظر داد که از شوهرش همین سوال را پرسیده است و پاسخ او این بود: “من تو را نجات خواهم داد. ما می‌توانیم یک بچه دیگر داشته باشیم، اما من نمی‌توانم تو را داشته باشم.»

 

زن دیگری گفت که شوهرش همیشه می‌گفت: «ما می‌توانیم بچه دیگری داشته باشیم، اما فرزندان ما که قبلاً روی زمین هستند، نمی‌توانند مادر دیگری داشته باشند. من نمیتوانم جایگزین تو شوم.»

از سوی دیگر، برخی از کاربران مخالفت کردند و ترجیح دادند نظرات خود را در نظرات بیان کنند. مادری نوشت: «هر بار پسرمان را بر خودم ترجیح می‌دهم… زندگی‌ام را گذرانده‌ام، اما او تازه شروع کرده است.» شخص دیگری نظر داد: «من این را می‌فهمم، اما صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم اگر این تصمیم را می‌گرفتم بتوانم با خودم زندگی کنم. من به شوهرم اجازه می دهم که این کار را انجام دهد.»

اولویت زندگی زن در هنگام زایمان

مادران در سراسر جهان همچنان با چالش های مختلفی در دوران بارداری و زایمان روبرو هستند. در میان کشورهای جهان اول، ایالات متحده یکی از بالاترین میزان مرگ و میر مادران را دارد. بنابراین، بسیار مهم است که هنگام فکر کردن به بچه دار شدن، با شریک زندگی در مورد خطرات مرتبط با بارداری و زایمان صحبت کنید.

در حالی که بدون شک مادر شدن یک سفر زیبا است، اما پیچیده کردن امور نیازی به چیز زیادی ندارد. برنامه ریزی صحیح و تقسیم مسئولیت ها چیزی است که یک فرد را به پدر و مادر خوبی تبدیل می کند. با این حال، داشتن استقلال برای تصمیم گیری صحیح برای خود و خانواده نیز مهم است.

لازم به ذکر است که این زن نوزاد خود را به راحتی و بدون هیچ گونه خطری به دنیا آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا