;
سرگرمی

تست بینایی موز متفاوت؛ میتونی در کمتر از 7 ثانیه موزی که با بقه فرق میکنه رو پیدا کنی؟

تست بینایی موز متفاوت؛ طراح این آزمون معتقد است که تنها در صورتی شما می توانید خود را باهوش خطاب کنید که بتوانید تست بینایی موز متفاوت را در کم تر از 7 ثانیه حل کنید.

تست بینایی موز متفاوت حتی باهوش ترین ذهن ها را نیز درگیر کرده است. تنها زمانی می توانید خود را باهوش بنامید که بتوانید در عرض کمتر از 7 ثانیه موز متفاوت را در این تصویر تشخیص دهید.

همچنین ببینید: تست هوش وزن حیوانات؛ آیا می توانید وزن هر حیوان را در15 ثانیه حدس بزنید؟

تصویر تست بینایی موز متفاوت

تست بینایی موز متفاوت 1

همچنین بخوانید: 9 رفتار و کارهایی که نشان می دهد در خانواده ای فقیر بزرگ شدید، حتی اگر مخفی کنید!

.

.

.

شاید خوشتان بیاید: تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛اگه گفتی کدوم عروس یک زن می باشد؟

پاسخ تست بینایی موز متفاوت

تست بینایی موز متفاوت 2

آیا تست بینایی موز متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: اگه چشمان عقابی داری 3 تفاوت تصویری ناخدا گاو رو در مدت 10 ثانیه پیدا کن!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

همچنین ببینید: آزمون هوش تقسیم مربع؛ در 10 ثانیه بگین چجوری میشه با 4 چوب کبریت مربع رو به دو قسمت مساوی تقسیم کرد؟

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

جالبه: با تست شخصیت سایه دختر خود واقعی خود را بشناسید و ببینید شبح مورد علاقه شما چه چیزی را در مورد شما آشکار می کند!

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت روباه مکار و گرگ بدجنس

کدام فرد تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟| میزان هوش خود را محک بزنید!

تست بینایی گربه متفاوت،اگه گربه متفاوت رو در مدت 10 ثانیه پیدا کردی،حتما برا چشمات اسفند دود کن!

اگر چشمان تیزبین داری 3 تفاوت تصویری گاو خندان را در مدت 12 ثانیه پیدا کن!

دریاچه گنج عجیب: شهری در ایران که شما را پولدار می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =

دکمه بازگشت به بالا