;
سرگرمی

اگر آدم شناسیت خوبه بگو کدوم پرستار بی رحم به احتمال زیاد قاتله؟ عده کمی قادر به یافتن پاسخ هستند!

آزمون هوش شناسایی پرستار خطرناک: کدوم پرستار خطرناک تر است؟ اگر خود را باهوش می دانید تست امروز از دست ندهید. این چالش تصویری در شبکه های اجتماعی ترند شده است و بسیاری نتوانسته اند پاسخ مناسبی برای آن پیدا کنند!

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

این هم جالبه: تست شخصیت شکوفه: یک شکوفه رو انتخاب کن تا بهت بگم چه تاثیری روی جنس مخالف داری!

شاید جالب باشد: فقط افراد زبل می توانند این معما را حل کنند! همسر سابق آقا کیه؟!

تصویر آزمون هوش شناسایی پرستار خطرناک

در آزمون امروز دو پرستار را مشاهده می کنید که یکی از آن ها خطرناک است. هر چهار کودک در شرایط سختی قرار دارند اما شما باید بفهمید که جان کدامیک از آن ها بیشتر در خطر است؟ آیا می توانید پرستار بی رحم را شناسایی کنید؟ با جواب دادن به این تست جان دو کودک بی گناه را نجات خواهید داد!

شاید جالب باشد: هوش تصویری زن بیخیال : کدام زن حامله نادان تر است؟

آزمون هوش شناسایی پرستار خطرناک

پاسخ آزمون هوش شناسایی پرستار خطرناک در پایین صفحه:

شاید جالب باشد: ضریب هوشی خود را تنها با حرکت دادن 2 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

.

پیشنهاد می شود: ستاره های دیزنی در جهان امروز اگر بودند چه رنج هایی می کشیدند؟!

.

.

.

.

ببینید: تست بینایی حروف انگلیسی: آیا می توانید V را میان w ها پیدا کنید؟!

پاسخ آزمون هوش شناسایی پرستار خطرناک

همانطور که می بینید پرستا سمت چپ خطرناک تر است زیرا وی در حال بستن دهان کودکان با چسب می باشد به نظر میرسد که او آدم ربا است. اگر دقت کنید اشک از چشمان دو کودک سرازیر شده و خیلی ترسیده اند.

ببینید: سوال هوش ریاضی اعداد مخصوص نوجوانان باهوش است، آیا شما قادر هستید به جواب برسید؟

پاسخ آزمون هوش شناسایی پرستار خطرناک: البته که هر دو پرستار رفتار معقولی ندارند برای مثال پرستار سمت راست برای خوراندن خوراکی که به نظر میرسد سوپ است و مورد علاقه کودکان نیست به زور متوسل شده و آن را با قیف به خورد بچه ها می دهد که ممکن است باعث خفگی آنها شود اما چیزی که به طور قطع جان بچه ها را تهدید می کند پرستار سمت چپی است او واقعا یک کودک ربا است و این اصلا شوخی بردار نیست.

جالب است: تست هوش اتوبوس به کدام طرف حرکت می کند؟ فقط کودکان زیر ده سال پاسخ صحیح می دهند!

پاسخ آزمون هوش شناسایی پرستار خطرناک

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

جالب است: تست شخصیت همستر: مردم به کدام ویژگی شما غبطه می خورند؟

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی تفاوت مزرعه: 9 تفاوت در مزرعه حیوانات را پیدا کنید، 30 ثانیه بیشتر وقت ندارید!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

پیشنهاد می شود: داستان ضرب المثل کلاهش پس معرکه س: تلاش نافرجام شعبده بازها

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند.

این هم جالب است: تست بینایی بز کوهی: یک بز کوهی در بین صخره ها پنهان شده، آیا چشمانی به تیزی یه نوجوون داری؟

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

همچنین ببینید: معمای چالشی سن: وقتی پدرم 31 ساله بود من 8 ساله بودم. اکنون او دو برابر من سن دارد. من چند ساله هستم؟

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین جالب است: آزمون پیدا کردن عدد1114.! آیا می توانید در 10 ثانیه عدد 1114 را پیدا کنید؟

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

 گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

شاید جالب باشد: تست بینایی رادیوی متفاوت؛تیزبینی خودت را با پیدا کردن رادیوی متفاوت به رخ دوستات بکش!

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

مطالبی که دیگران در حال دیدن هستند:

داستان ضرب المثل در دروازه رو می شه بست، اما دهان مردم را نه!

آزمون هوش گل و برگ: آیا شما فردی باهوش هستید؟ پاسخ معادله چند می شود؟

تست شخصیت آبرنگ: با انتخاب یک گزینه بفهمید خوش بین هستید یا خلاق؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا