;
سرگرمی

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورهای تاریخ: از آدمخواری تا مار کبابی!

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها: مار کبرای کبابی، باله کوسه و سوپ سگ. اینها برخی از غذاهای مورد علاقه ظالم ترین دیکتاتورهای قرن بیستم هستند که می توانید در ادامه این مطلب در بخش سرگرمی مجله گفتنی بخوانید. با غذاهای مورد علاقه دیکتاتورهای خونخوار تاریخ آشنا شوید.

کتاب ویکتوریا کلارک و ملیسا اسکات به نام “شام دیکتاتور: راهنمای بی مزه برای سرگرمی های ظالمانه”  از رفتار سر میز سران، ترجیحات غذایی آنها و ترس از مسمومیت می گوید. برخی از دستور العمل های مورد علاقه آنها در اینجا نوشته شده است. همچنین اینجا می توانید جالب ترین و عجیب ترین داستان ها و ماجراهای دنیا را در این بخش ببینید: عجایب

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها

همچنین ببینید: شاید عجیب باشد اما در این شهرها می توانید صاحب یک خانه رایگان شوید

سوپ سگ کیم جونگ ایل

غذاهای مورد علاقه کیم جونگ ایل

کیم جونگ ایل عاشق سوپ باله کوسه و گوشت سگ بود. دیکتاتور کره شمالی معتقد بود که سوپ سگ به او آسیب ناپذیری و مردانگی می بخشد. علاوه بر این، کیم جونگ ایل یکی از طرفداران بزرگ کنیاک هنسی به حساب می آمد.

کیم جونگ ایل از سال 1994 تا 2011 حکومت کرد و زمانی که کره شمالی در قدرت بود، در بحران عمیق و قحطی گسترده فرو رفت. در حالی که کره‌ای‌ها از گرسنگی می‌مردند، رئیس تیم بزرگی از زنان آموزش دیده را نگه داشت که باید بررسی کنند که تمام قسمت‌های بشقاب‌هایش اندازه، شکل و رنگ یکسانی داشته باشند.

هیتلر گیاهخوار

همچنین بخوانید:عجایب: با دختری که بیش از 8000 بار در روز عطسه می کند آشنا شوید!

آدولف هیتلر گیاهخوار بود و در پایان عمرش فقط پوره سیب زمینی و آبگوشت می خورد. برخی معتقدند که پیروی او از رژیم گیاهخواری انگیزه ایدئولوژیکی داشت، اگرچه اعتقاد بر این است که او برای مبارزه با نفخ مزمن و یبوست از خوردن گوشت پرهیز می کرد.

هیتلر، رهبر آلمان نازی، از مسموم شدن می ترسید، بنابراین گروهی متشکل از 15 چشنده را نگه داشت و تنها در صورتی غذا می خورد که هیچ یک از آنها 45 دقیقه پس از صرف غذا  نمیرند.

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها- دشنام های استالین

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها- استالین

رهبر اتحاد جماهیر شوروی، جوزف استالین، عاشق غذاهای بومی گرجستانی خود بود که غالب آن گردو، سیر، آلو، انار و شراب است.

او دوست داشت در امتحان در میزان تحمل پذیری الکل شرکت کند و از مهمانی هایی که می توانست شش ساعت متوالی طول بکشد لذت ببرد. منوی پیچیده توسط تعداد زیادی از سرآشپزها تهیه می شد.

سالاد ساده موسولینی

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها- موسولینی

سالاد ساده دیکتاتور ایتالیایی بنیتو موسولینی با سیر درشت خرد شده، پر از روغن زیتون و آب لیموی تازه. او غذاهای فرانسوی را «هیچ» می دانست.

موسولینی ترجیح  می داد در خانه با همسرش راشل و پنج فرزندشان غذا بخورد. ناهار در خانه دیکتاتور در ساعت مشخصی برگزار می شد و همه موظف بودند با بشقاب های پر پشت میز بنشینند و منتظر رئیس خانواده باشند.

عیدی امین و پیتزا

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها- عیدی امین

ژنرال عیدی امین “Idi Amin” دیکتاتور سابق اوگاندا عاشق نان کباب، کاساوا و ارزن بود. او روزانه 40 تا پرتقال می خورد و آنها را “ویاگرای طبیعی” می‌دانست. بعدها، زمانی که در تبعید در عربستان سعودی زندگی می کرد، از خوردن مرغ و پیتزا МFТ لذت برد.

عیدی امین دوره ای را نیز سپری می کرد که عاشق همه چیز انگلیسی بود و حتی سنت نوشیدن چای عصرگاهی را معرفی کرد. در اطراف او نیز شایعاتی مبنی بر آدمخواری وجود داشت!

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها-مار کبابی پل پوت

غذای مورد علاقه پل پوت

دیکتاتور کامبوج، پل پوت عاشق گوشت گوزن، گوشت گراز وحشی، مار، میوه تازه و شراب چینی بود. او همچنین عاشق کبرای کبابی بود. در حالی که پل پوت ضیافت های مجلل برپا می کرد، رعایایش فقط آب با چند دانه برنج داشتند.

لازانیا چائوشسکو

چائوشسکو

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورها: رهبر رومانیایی چائوشسکو عاشق لازانیای گیاهی با سس تخم مرغ زده شده با خامه، کپور ژله ای به سبک رومانیایی و همچنین سالادهای ساده گوجه فرنگی، پیاز و پنیر بود.

 

لینک های مرتبط:

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

10 حقیقت تکان دهنده در مورد جنگل خودکشی در ژاپن!

10 غذای لوکس و گران قیمت که زمانی فقط برای فقرا بود!

1 اشتباه وحشتناک در خانه روستایی را بیابید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا