;
سرگرمی

معمای کلیسای سنت باسیل: شی شبیه به لامپ را در این منظره بیابید!

معمای کلیسای سنت باسیل: ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم.

پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

از دست ندهید: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

معمای کلیسای سنت باسیل: شی شبیه به لامپ را در این منظره بیابید!

خیلی جالبه: آزمون بینایی کلید: از هر 50 نفر یه نفر موفق میشه تو 4 ثانیه پیداش کنه!

خیلی جالبه: تست بینایی قارچ متفاوت کجاست؟ 4 ثانیه زمان داری!

معمای کلیسای سنت باسیل

.

خیلی جالبه: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

.

معمای کلیسای سنت باسیل:

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

.

خیلی جالبه: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

.

معمای کلیسای سنت باسیل:

نابغه ها در کوتاه ترین زمان ممکن جواب تشخیص می دهند زیرا ذهن های تربیت شده ای دارند و به همه چیز با جزئیات نگاه می کنند.

.

تست شخصیت جالب: تست روانشناسی نقاط ضعف و قوت شما با این تصویر معلوم می شود!

.

جواب معمای کلیسای سنت باسیل

خیلی جالبه: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

حتما بخوانید: پنهان کاری زنان که کار دستشان می دهد، زنان چه چیزهایی را به شما نمی گویند؟؟

جواب معمای کلیسای سنت باسیل

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

ببینید: معمای تصویری هواپیما را در میان ستاره های زیر دریا پیدا کنید!

کلیسای بزرگ سنت باسیل

معمای کلیسای سنت باسیل: کلیسای بزرگ سنت باسیل بین سال های ۱۵۵۴ و ۱۵۶۱ در قلب مسکو ساخته شد و از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری روسیه است. بازدیدکنندگان بیشتر از معماری منحصربفرد بیرونی کلیسا استقبال می کنند چراکه معماری داخلی اش در مقایسه با نمای آن حرف زیادی برای گفتن ندارد. این کلیسا طوری طراحی شده که شبیه آتش بزرگی در حال شعله کشیدن باشد. سبک معماری این کلیسا نه تنها در زمان خودش مبتکرانه بوده بلکه امروزه نیز نظیر آن پیدا نمی شود.

حتما ببین: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

معمای کلیسای سنت باسیل: کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

شاید جالب باشد: تست روانشناسی تاریخ تولد شما رازهای زیادی درباره تان می گوید که جا می خورید!

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

در این عصر که ما شاهد سرعت در درک ادراکی هستیم، توانایی ما برای پاسخ سریع و دقیق به محرک های ساده مانند اسکن یک متن چاپی برای پیدا کردن تمام کلمات با حرف “الف”. ویلیس می گوید: “اینها کارهای ساده ای هستند که همه می توانند انجام دهند ، اما توانایی انجام آنها با افزایش سن کم می شود.”

حتما ببین: تست بینایی لوکی کجاست؟ گروه TVA در به در داره دنبالش می گرده!

گلن اسمیت ، دکتری دکتری ، روانشناس عصبی در کلینیک مایو و عضو کمیته سالمندی APA گفت: بسیاری از بازی های فکری این توانایی را با این امید که پیشرفت در سرعت پردازش به سایر حوزه های شناختی منتهی شود ، هدف قرار می دهند. تحقیقات او نشان داده است كه آموزش افراد به یك مهارت شناختی می تواند در سایر زمینه های شناخت مانند حافظه و توجه به بهبود آن منجر شود.

اسمیت اعتراف می کند که او به عنوان یک مربی آموزش مغز فعالیت خود را آغاز کرده است. سپس حدود 10 سال پیش ، یک محقق از دانش در یک کنفرانس علمی به او نزدیک شد. این مکالمه منجر به طراحی یک کارآزمایی تصادفی برای آزمایش یک شخص با بازی فکری او شد. حالا آن شخص می گوید: بسیار بهبود پیدا کرده و دیگر نسبت به انجام یا عدم انجام امور شکاک نیستم.

نابغه های ریاضی از دست ندین: تست هوش گل ها: حاصل نهایی چقدر میشه؟

در یک تحقیق طی یک دوره هشت هفته ، شرکت کنندگان در گروه تحت آموزش با بازی های فکری را برای بهبود سرعت و صحت پردازش اطلاعات مورد آزمایش قرار دادند ، در حالی که افراد گروه دیگر فیلم های آموزشی مشاهده می کردند. نتیجه نشان داد كساني كه آموزش با بازی فکری را گذرانده بودند ، در آزمون هاي عمومي حافظه و توجه بهبود بيشتري نشان دادند ، گرچه اين مهارت ها به صراحت براي آنها آموزش نياوردند.

برخلاف گروه فیلم آموزشی ، شرکت کنندگان در گروه آموزشی نیز شاهد پیشرفت هایی در زندگی روزمره خود بودند. اسمیت می گوید: “با گذشت زمان آزمایش ما ، افرادی که آموزش های مبتنی بر بازی های فکری را انجام داده اند ، مشکلات کمتری در عملکرد روزانه دارند و این تغییر و بهبود حافظه را به بازی های انجام شده نسبت می دهند.”

از دست ندهید: تست بینایی پلاتی‌پوس: افرادی که تیزبینی شون کل همه رو می خوابونه نوک اردکی متفاوت و می بینن!

اما این پیشرفتها دائمی نبودند. اسمیت و همکارانش سه ماه پس از پایان آزمایش ، شرکت کنندگان را دوباره آزمایش کردند و دریافتند که پیشرفت های شناختی از بین رفته است. وی می گوید: “سود حاصل از پردازش در بازی های فکری سه ماه بیشتر باقی نمانده است و ما شاهد از دست رفتن پیشرفت ها بودیم.

این بدان معنا نیست که آموزش ناکارآمد است. اسمیت خاطرنشان کرد: اگر سه سال از رفتن به سالن بدنسازی خارج شوید ، انتظار ندارید در شکل خود بمانید بلکه تداوم آن سلامتی و تناسب اندام شما را ضمانت میکند همانطور که بازی فکری سبب رشد و سلامت مغز می شود.

سؤالات رایج درباره افراد باهوش

۱. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

جالب است: به مرد در انتخاب امن ترین درب خروجی کمک کنید: اگر باهوشید فقط 10 ثانیه فرصت دارید

تست بینایی لوکی کجاست؟ گروه TVA در به در داره دنبالش می گرده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا