;
سرگرمی

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه؛ کجای بدنت قشنگتره؟

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه: هر فردی جاذبه‌های خاص خود را دارد و هیچ کسی از مخلوقات خدا زشت نیست! برخی ویژگی های خاص و زیبایی فیزیکی متولدین ماه های مختلف آنها را از یکدیگر متمایز می کند. گرچه زیبایی حقیقی از درون انسان نشأت می‌گیرد اما در این مطلب که جنبه سرگرمی دارد، به معرفی زیباترین خصلت افراد با توجه به ماه تولدشان پرداخته ایم که در واقع بیشتر جنبه سرگرمی دارند و نمی توان به آنها تکیه کرد.

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه چیه؟ کجای صورت یا بدن با توجه به ماه تولد زیباتر است؟

فروردین: چشم، مو، تفکر

فروردین ماهی ها افراد جذابی بوده و دارای صورتی زیبا و متناسبند، متولدین این ماه ظاهری قدرتمند دارند و از چشمانی نافذ و برخوردارند و قدرتشان از روی چهره آنها مشخص است. یکی دیگر از جذابیت فروردین ماهی ها به موهایشان مربوط است، موهای زیبا و چشمان نافذ فروردینی ها و طرز تفکر نابشان آنها را از سایر متولدین ماه ها جدا ساخته است.

حتمن امتحان کنید: اسمت به قاجاری چی میشه؟ ببین فامیل کدوم خاندانی؟

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه1

 

اردیبهشت: شخصیت،مو، فرم صورت

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه: اردیبهشت ماهی‌ها اکثراً افرادی جذاب و ستودنی هستند، از خصوصیات بارز اخلاقی برخوردار بوده و حالت مو ها و فرم صورت آن ها کاملا زیبا و تماشایی است. آن‌ها به شدت برای شریک زندگی خود جذاب و دوست داشتنی هستند.

خرداد: صدا، لبخند، ذات

خرداد ماهی‌ها انسان‌های شاداب و سرزنده‌ای هستند و کنجکاوی زیادی برای کشف محیط اطرافشان دارند. آنها صورتی زیبا و ظریف و فرشته گونه بوده و حالت مو های پرچین و شکن شان به چهره جذابشان، جسوری خاصی می بخشد. صدا و لبخند جذاب خرداد ماهی ها را نیز نمی توان نادیده گرفت.

لبخند-زدن

تیر: ابرو، صدا، قلب

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه: متولدین تیرماه افرادی با احساس و دوست داشتنی هستند، آنها دارای قلبی صاف و زلال بوده و صدای خوبی دارند. حالت گردی صورت و گونه ها و ابروان متولدین این ماه آنها را از دیگران متمایز می سازد.

مرداد: مو، استایل، خنده

شیر سمبل شجاعت و زیبایی است، مرداد ماهی‌ها مهره مار ذاتی دارند و افراد مختلفی را به خودشان جذب می‌کنند و همیشه دور و بر آن‌ها شلوغ است، آنها دارای استایلی بی نظیر و لبخندی جذابند. متولدین این ماه به دلیل برخورداری ازمدل موهای زیبا، بینی کوچک و چشمانی خیره کننده و رنگ چهره ای بشاش و درخشان به شدت زیبا به نظر می رسند.

شهریور: حرکات،کلمات، لبخند

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه: شهریور ماهی‌ها افراد خوش فکر هستند، تجزیه تحلیل خوبی دارند، با فکر و درایت عمل کرده و کلمات مناسب برای صحبت انتخاب می کنند و مهارت حل مسئله و مشکل در آن‌ها بسیار بالاست. آن ها از چشمانی غمناک و در عین حال حالتی فرشته وار برخوردارند و لب هایی ظریف و جذاب و نگاهی کنجکاوانه، لبخندی جذاب و استایل ظریف با حرکات جذاب دارند.

متولدین دی ماه

مهر: تفکر، کلمات، پوست

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه: مهر ماهی‌ها به شدت مهربان بوده و همیشه عدالت دارند. تعادل را رعایت می‌کنند و از اینکه دیگران رفتار آن‌ها را نپسندند، نمی‌ترسند، فکر مثبتی داشته و از صورتی با حالت بیضی شکل و پوست زیبا، ابروانی وچشمانی باحالت جسورانه برخوردارند.

آبان: چشم، اخلاق، لبخند

آبان ماهی‌ها افراد دوست داشتنی بوده و با سیاست عمل می‌کنند و حتی ویژگی‌های منفی شان هم برای طرف مقابل جذاب است، متولدین این ماه چشمانی زیبا و نگاهی نافذ و باعظمت دارند. آنها اغلب خوش پوش و خوش استایل بوده و نگاه دیگران را با لبخندی گیرا و چشمانی نافذ به خود جلب می کنند.

آذر: چشم، ذات، خنده

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه: آذر ماهی‌ها افرادی دارای انرژی مثبتند و همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند، آن‌ها عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند و چشمان شان هیجان را فریاد می زند. این افراد چشمانی گیرا و لبخندی دلنشین دارند و دارای چهره ای زیبا و با نمک هستند.

دی: طرزتفکر، قلب، چشم زیبا

دی ماهی‌ها، افرادی با خصوصیات اخلاقی بسیار جذاب و قابل توجه هستند، متولدین این ماه همیشه خوبی‌های شما را می‌بینند و بسیار صبور، متین و متواضع هستند، آنها صورتی مستطیلی شکل، ابروهایی خوش حالت و چشمانی زیبا دارند.

بهمن: ایده ها، مو، حرکات

بهمن ماهی‌ها شنوای خوبی هستند و انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران می‌کنند و با ایده ها و اقداماتی که انجام می دهند، می کوشند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. آن‌ها صورت چهارگوش و متناسب، چشمانی درشت و درخشان و موهایی زیبا دارند.

اسفند: دندان، لبخند، ذات

زیباترین خصوصیات متولدین هر ماه: اسفند ماهی ها جزو زیباترین متولدین ماه ها هستند و همچنین رمانتیک‌ترین، به طوری که برای هر کسی هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می‌دهند. متولدین این ماه از پیشانی و ابروان و موهای زیبا برخوردارند و چشمانی نافذ و نگاهی گیرا دارند، همچنین دارای دندان ها و لبخند جذابی نیز هستند.

برایتان جالب خواهد بود

داستان ضرب المثل مثل سگ پشیمان است!

کدوم نوزاد زامبی فرزند واقعی زن می باشد؟

چیستان شهری در ایران که خوردن نیمه اولش کشنده اما نیمه دومش را هر روز می خورند؟

شخصیت شناسی عشق واقعی: کدومش عشق واقعیه؟

داستان هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا