;
سرگرمی

معمای تصویری عجایب اتاق را شناسایی کنید! نکات غیر منطقی کجاست؟!

معمای تصویری عجایب اتاق: آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

این اتاق آرامش بخش پر از اشتباهات عجیب و غریب و مضحک است. فقط چشمان تیز و باذکاوت ظرف 10 ثانیه همه را می بینند!

شاید جالب باشد: آزمون شناخت اولویت بندی عزرائیل کدومه؟ کدوم آقا زودتر جان به جان آفرین تسلیم می کنه؟

معمای تصویری عجایب اتاق را شناسایی کنید! نکات غیر منطقی کجاست؟!

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

معمای تصویری عجایب اتاق

.

جورجينا رودريگز و هدیه کریسمس فوق العاده لاکچری اش به کریس رونالدو

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

معمای تصویری عجایب اتاق:

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

.

جواب معمای تصویری عجایب اتاق

رامتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

خیلی جالبه این تست: آزمون هوش خانواده: شغل پدر خانواده چیه و چند تا بچه داره؟!

جواب معمای تصویری عجایب اتاق

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری عجایب اتاق: گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس های توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی در حال گسترش هستند.

معمای تصویری عجایب اتاق: این به منظور مطالعه ذهن و چشم ها و شناخت میران توانایی های آن مهم هستند. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. به واقع یافتن راه حل برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. ذهن و تمرکز و حتی بینایی افراد در آماده ترین شکل ممکن خود قرار می گیرد. به این ترتیب با آمادگی ذهن، مغز نیز مجبور به فعالیت بیشتر می شود. انجام منظم فعالیت های مغزی، در رشد توانائیهای شناختی، تأثیر بسزایی دارد.

تست ها ابزار بسیار جالبی برای بهبود مهارت های بصری و استدلال ما هستند. آنها ممکن است در مقایسه با اخبار شبکه های اجتماعی غیر جالب به نظر برسند، اما مزایای زیادی به ما ارائه می دهند و مطمئناً سزاوار زمان بیشتری از روتین ما هستند.

این گونه فعالیت ها را به روال خود اضافه کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، پشیمان نخواهید شد!

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند

تست های باحال دیگه که باید دید!

اینم ببین: آزمون هوش خانواده: شغل پدر خانواده چیه و چند تا بچه داره؟!

آزمون روانشناسی کیمونو به شما می گوید از نظر دیگران صمیمی و اجتماعی هستید یا جدی و سرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا