;
سرگرمی

معمای تفاوت تصویری توکان برای تیزبین ها: چند تا تفاوت می بینی؟!

معمای تفاوت تصویری توکان : وب سایت گفتنی در بخش سرگرمی، انواع مطالب جالب و تست شخصیت، هوش تصویری و  تست بینایی را نشر می دهد. همچنین مطالب جدید و دانستنی های عجیب ما را در بخش عجایب بخوانید.

تست های هوش که در آنها باید موارد گم شده یا مختلف را پیدا کنید، اخیرا در بین مردم بسیار محبوب شده است.

شاید برایتان جالب باشد: معمای تصویری باغچه خانه چه ایرادی دارد؟ کجای کار می لنگد؟!

معمای تفاوت تصویری توکان:

در این تصویر توکان پرنده ای باهوش و بازیگوش را می بینید که رفتاری دوستانه و آرام است. آیا می توانید ظرف ده ثانیه تمامی تفاوت های دو تصویر را شناسایی کنید؟

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

معمای تفاوت تصویری توکان

.

این مطلب رو از دست نده: عجیب ترین تمرینات راهبان معبد شائولین که همه را به مرز سکته می رساند!

.

معمای تفاوت تصویری توکان:

شما تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا به درست ترین پاسخ برسید! این نیازمند دقت و تمرکز بالاست. چون علاوه بر توجه به زمان باید بتوانید دقت لازم را نیز به خرج دهید!

.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

.

جواب معمای تفاوت تصویری توکان:

این تست رو از دست نده: بازی فکری مثلث: تعداد دقیق مثلث ها چند تا است؟ فقط 7٪ این پازل تصویری را حل می‌کنند!

جواب معمای تفاوت تصویری توکان

چندتا از تفاوت ها را در ده ثانیه پیدا کردید؟

درباره پرنده توکان

معمای تفاوت تصویری توکان: توکان ( یا توکا ) را تقریبا در تمامی امریکای لاتین ( از مکزیک تا آرژانتین به استثنای شیلی ) می توان در جنگلهای بارانی و ساحلی دید. توکان ها به دلیل جذابیت بی بدیلشان جزو اولین پرندگانی بودند که مورد توجه دریانوردان اروپایی قرار گرفته و به اروپا برده شدند.

توکان در اسارت تا 20 سال عمر می کند ( بیشترین طول عمر گزارش شده 26 سال است ) توکان مادر در هر تخم گذاری ، 4-3 تخم می گذارد ( 16 روز پس از جفت گیری ) و جوجه ها 50-46 روز بعد سر از تخم بیرون می آورند.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پیدا کردن بچه: به نظر شما کدوم یکی از این بچه های با نمک بچه این آقا هست؟

توکان پرنده ای باهوش و بازیگوش با رفتاری دوستانه و آرام است. توجه فراوانی به محیط پیرامون خود دارد. به سادگی روی شانه شما می نشیند و در مقابل نوازش مثل یک گربه خودش را لوس می کند!

توکان اگرچه قادر به تقلید صدای انسان نیست اما مزایای زیادی نسبت به طوطی ها دارد : توکا جیغ نمی زند و با سر و صدای بلند اسباب نارضایتی همسایه ها را فراهم نمی کند، ریزش دائمی پوش پرهایش شما را کلافه نمی کند، نمی تواند گاز (محکم ) بگیرد و همچنین قادر به جویدن پرده و قالی و قالیچه نیست!

جوجه هایی که در اسارت متولد شده و به صورت دستی تغذیه شده اند ، بهترین انتخاب برای علاقه مندان توکان هستند. توکان ها می توانند به خوبی طوطی ها تربیت شوند( یه استثنای سخن گفتن ) و حقه ها و بازی های زیادی را بیاموزند.

 از دست نده: تست بینایی قورباغه: اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید!

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

معمای تفاوت تصویری توکان: تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

معمای تفاوت تصویری توکان: مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

معمای تفاوت تصویری توکان ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد

این مطالب هم جالب هستند:

این تست رو از دست نده: چالشی‌ترین تست هوش جهان: کدام بچه را از مرگ نجات می دهی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 12 =

دکمه بازگشت به بالا