;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی الهه خادمی رهبر قبیله وحشی ها بیرون سریال مستوران+ عکس

الهه خادمی در فصل اول سریال مستوران در نقش غزال یک رهبر زورگو در قبلیه وحشی‌ بود که در ادامه فصل دوم نیز نقش او پررنگ تر از قبل شده و شخصیت مستبد و آدم‌ کش حرفه‌ ای دارد که درگیر یک رابطه عاشقانه نیز می شود. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

غزال رهبر قبیله وحشی ها در سریال مستوران می باشد که در فصل اول و دوم این مجموعه هنرنمایی کرده است و سابقه بازی در سریال های تلویزیونی آشپزباشی و پروانه را نیز داشته است. در ادامه عکس هایی از الهه خادمی را در بیرون سریال ببینید.

این مطلب را هم ببینید: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

بیوگرافی الهه خادمی

الهه خادمی متولد ۱۳۶۱ در تهران می باشد و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن است. سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری دیگر اتفاق مهم کارنامه اوست که همچنان سرنوشت پخش آن نامشخص است.

خادمی ابتدا فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و اولین حضور جدی‌ اش در تلویزیون، سریال «آشپز باشی» محمدرضا هنرمند بود. در ادامه در آثار کارگردانانی چون جلیل سامان، سیروس مقدم، تورج اصلانی و … حضور یافت.

جالبه ببینید: حمید لولایی و علیرضا خمسه در سریال چرخ گردون +عکس خانوادگیشون

چالش بازیگری و لگد اسب در «مستوران ۲»

الهه خادمی بازیگر فصل اول و فصل دوم سریال «مستوران» است که در این مجموعه نقش غزال را ایفا کرده است. او در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و بعد از دانشگاه وارد کار حرفه‌ای شده است. به بهانه پخش فصل دوم این مجموعه به گفت‌وگو با این بازیگر جوان پرداختیم.

خادمی در ابتدا به توضیح نقش خود در سریال «مستوران» پرداخت و در این باره به خبرنگار مهر گفت: نقش غزال در فصل اول سریال «مستوران» به اصطلاح سینمایی از نمای لانگ شات نمایش داده می‌شد اما غزال فصل دوم را از نمای کلوزآپ و با جزییات بیشتر و عمیق‌تری می‌بینیم.

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران

غزال در فصل یک نوجوانی ناپخته بود که تصمیمات هیجانی می‌گرفت. پس از پخش فصل اول، مخاطبان بازخوردهای خوبی به من دادند و نقش را دوست داشتند، در فصل دوم، بیست سال گذشته و کاراکتر غزال پخته‌تر شده است، هدف‌ های بزرگتری دارد و رییس قبیله‌ ای شده که برای حفظ منافع آن حاضر است از خواسته‌ های شخصی خودش بگذرد.

وی در ادامه به بیان تفاوت‌هایی که بین فصل اول و دوم «مستوران» وجود دارد پرداخت و بیان کرد: فصل دوم به نسبت فصل گذشته حال و هوای شیرین تری دارد چرا که در این فصل داستان های عاشقانه ای را دنبال می‌ کنیم و تم قصه لطیف‌ تر و جوان پسندانه‌ تر است. کاراکترهای اصلی فصل دوم نیز به نسبت نقش‌ های اصلی فصل یک جوان‌تر هستند.

شروع فعالیت هنری

الهه خادمی به واسطه آشنایی اش با سارا بهرامی به جلیل سامان برای ایفای نقش اشرف در سریال «پروانه» معرفی شد که این سریال سال ۱۳۹۲ از تلویزیون پخش شد.

اولین فیلم سینمایی

اولین کار سینمایی الهه خادمی با دستیاری کارگردان در فیلم «شب» و «هر شب تنهایی» در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.

پس از آن در سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که سال ۱۳۸۸ از شبکه یک روی آنتن رفت، برای نخستین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت و در نقش خانم غفاری صاحب یک رستوران بازی کرد.

ازدواج و همسر الهه خادمی

از ازدواج و همسر خانم بازیگر اطلاعاتی در دست نیست.

آثار الهه خادمی در سینما و تلویزیون

  • 87 متر
  • جینگو، روایت معلق
  • دزد و دوچرخه
  • هر شب تنهایی
  • شب
  • پروانه
  • آشپزباشی و …

 

برایتان جالب خواهد بود

جدیدترین تصویر خصوصی نانسی عجرم و خانواده اش+ اصلن بهش نمیاد!

فرزاد فرزین: عکس های با جذبه همسر و خواهرزنش که ندیده اید

لاله صبوری مریم مهران مدیری و تصاویری از دختر و پسرش!

جدیدترین عکس مازیار لرستانی در کنار خانم های بازیگر

عکس های قدیمی از خانواده هاشمی رفسنجانی

عکس مادر دیبا زاهدی که انگار همسن و سال اند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا