;
سرگرمی

3 تفاوت بین دو تصویر سگ وجود داره ولی 99 درصد متوجه نمی شوند!

آزمون تفاوت بین دو سگ را تنها یک درصد از مردم می فهمند. شاید فکر کنید همه چیز ساده و راحت است اما گول ظاهر این چالش را نخورید! پیدا کردن 3 تفوت بین دو سگ همشکل آنقدرها هم آسان نیست! دقت خودتان را محک بزنید و سعی کنید این تفاوت ها را بیابید!

شما برای رمزگشایی این آزمون نیز باید از تمام مهارت ها و ظرفیت های تصویری خود استفاده کنید تا بتوانید آزمون تفاوت بین دو سگ را حل کنید. باید بدانید فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا کشف کنید که تفاوت جدی که در دو تصویر ظاهر می شود چیست؟

اکنون با یک آزمون جالب همراه شما هستیم. خوب. آیا برای دیدن تصویرآزمون تفاوت بین دو سگ زبل آماده هستید؟ با رمزگشایی این آزمون می توانید ثابت کنید که قدرت تمرکز و دقت فوق العاده ای دارید. ایا می توانید ثابت کنید که می توانید چالش زیر را در مدت زمان 3 ثانیه حل کنید؟ و به این ترتیب در انجام و رمزگشایی انواع سوالات و چالش های تصویر یک نابغه باشید.تنها یک درصد از مردم موفق شده اند تا آزمون تفاوت بین دو سگ را رمزگشایی کنند! ایا شما قادر به یافتن این 3 تفاوت هستید؟

منظره ای از یک تصویر جالب را مشاهده می کنید. تصویری از یک سگ جالب و بامزه که در تصور سمت راست و چپ دیده می شود. در نگاه اول هر دو یکی هستند و هیچ تفاوتی در آنها دیده نمی شود. اما اگر خوب دقت کنید، 3 تفاوت ریز و جالب میان دو تصویر مشاهده خواهید کرد. شما باید این اشکالات و اشتباهات را شناسایی کنید. یادتان باشد که 5 ثانیه بیشتر فرصت نخواهید داشت.

از دست نده: اگه مخ هرکول پوآرو داری؛ آیا زن جوان یک زندانی فراری است!؟

تصویر کامل آزمون تفاوت بین دو سگ

آزمون تفاوت بین دو سگ1

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تفاوت بین دو سگ

باید بدانید که اکنون وقت شما به پایان رسیده است. بنابراین ما باید پاسخ را برای شما ارائه دهیم. اما قبل از دیدن پاسخ، لازم است که هر چه زودتر تلاش دوم خود را آغاز کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تفاوت بین دو سگ: شما می توانید تفاوت موجود میان دو تصویر را در زیر مشاهده کنید. شما چند تفاوت را مشاهده کردید؟

خیلی جالبه: شخصیت شناسی نحوه خوابیدن؛ تو معمولن کدوم هستی؟

آزمون تفاوت بین دو سگ2

برایتان جالب خواهد بود

برای تقویت هوش: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم فرد میتونه قاتل باشه!؟

کدام یک از این دو مسافر در پایانه فرودگاه پول و جواهرات را از پیرزن دزدی کرده است؟

پیشنهادی: پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با سوزندوزی بلوچ+ تصاویر

کدوم یکی از این 4 نفر داخل تصویر عمرشو داده به شما و دیگه زنده نیست؟

داستان زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ قسمت اول

اجاره دوست دختر و دوست پسر در ژاپن: راهکار محبوب جوانان ژاپنی تنها!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =

دکمه بازگشت به بالا