;
سرگرمی

آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه؛اگه تونستی در 12 ثانیه 3 تفاوت تصویر رو پیدا کنی خیلی تیزبینی

آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه؛ در تصویر آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه ما دو کتاب خانه شبیه یکدیگر داریم که در نگاه اول شاید فرق چندانی با هم ندارند ولی در واقع سه تفاوت اصلی با یکدیگر دارند که باید در 12 ثانیه آنها را پیدا کنید،آیا از پس این کار بر می آیید؟

آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه ممکن است به اندازه کافی ساده به نظر برسد، اما گول نخورید – اگر چشم تیزبینی نداشته باشید، این تست می تواند بسیار مشکل باشد !

جالب است: آزمون شناخت سایه هواپیما؛کدوم سایه با هواپیما یکی می باشد جوابو در 5 ثانیه بگو

تصوویر آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه

آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه

شاید جالب باشد: تست بینایی عدد 2023؛ اگر چشمان تیزبینی دارید،عدد 2023 را در بین اعداد 2032 در 15 ثانیه بیابید.

.

.

.

برای هیجان‌انگیزتر کردن آن، می‌توانید خودتان را به چالش بکشید و سعی کنید تفاوت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید.بنابراین کلاه کارآگاهی خود را به سر بگذارید و آماده شوید – زمان شما از هم اکنون شروع می شود!

.

.

.

ببینید: تست بینایی کلمه متفاوت WANDER؛ اگر کلمه متفاوت را در 10 ثانیه توانستید گیر بیاورید از چشمان تیزبینی بهره می برید

پاسخ آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه

پاسخ آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه

آیا آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترینن معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: فقط افراد با هوش ریاضی بیان این معادله هوش ریاضی چوب کبریت رو حل کنند!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید.

همچنین جالب است: قدرت هوش ریاضی خود را با جابه جایی تنها دو چوب کبریت در این آزمون به همه نشون بده.

مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

شاید جالب باشد: تست بینایی شکلات قلبی متفاوت؛ اگه ادعات میزه خیلی تیزبینی در 6 ثانیه تصویر متفاوت رو پیدا کن

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری خانواده شگفت انگیز؛ میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم یکی از خونواده ها با بقیه فرق میکنه؟

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت طبیعت؛با انتخاب یک طبیعت مهارت های اجتماعی خود را بهتر بشناسید

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

جالبه بخوانید: حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی ما:

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

جالب است: آزمون هوش شناخت زن یا مرد؛ اگه گفتین کدوم فرد داره دروغ میگه؟

آزمون شناسایی خواهر گمشده؛اگه گفتی کدوم دختر خواهر گمشده سوزان می باشد؟

رفتن گرگ و روباه در خدمت شیر به شکار؛حکایتی از مثنوی معنوی

آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک،فقط چشمان تیزبین می تونه 3 تفاوت تصویری رو پیدا کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا