;
سرگرمی

اگه با جابجایی 2 چوب کبریت 10 تا مربع بسازی رو دست همه باهوشا زدی!

آزمون ساخت 10 مربع با حرکت 2 چوب کبریت: آیا آماده هستید که میزان هوش خود را آزمایش کنید؟ ببینید آیا می توانید ساخت 10 مربع با حرکت 2 چوب کبریت را تنها در 10 ثانیه حل کنید و قدرت فکری خود را ثابت کنید! شما باید فقط دو کبریت را جابجا کنید تا 10 مربع بسازید. تست های منطق و تفکر راهی عالی برای تمرین مغز و فعال نگه داشتن آن است.

آنها همچنین یک راه عالی برای توسعه مهارت های حل مسئله و تیز نگه داشتن ذهن شما هستند . هدف شما این است که دو چوب کبریت را حرکت دهید تا در عرض 10 ثانیه 10 مربع به دست آورید. شما باید کبریت هایی را که باید جابجا شوند و نحوه قرار دادن آنها برای تشکیل تعداد مربع های مورد نیاز شناسایی کنید.

این چالش در سطح متوسط ​​است ، بنابراین باید منطقی فکر کنید و سریع عمل کنید. آموزش ذهن منطقی خود برای به دست آوردن 10 مربع با حرکت تنها 2 کبریت ضروری است.

جالبه ببینید: بازی دبرنا یا دبلنا؛ از بازی های جذاب و قدیمی+مخصوص دورهمی

تصویر ساخت 10 مربع با حرکت 2 چوب کبریت

ساخت 10 مربع با حرکت 2 چوب کبریت 1

.

.

.

این تست هوش به شما کمک می کند خلاقانه فکر کنید و به شما امکان می دهد برای مشکلاتی که غیرممکن به نظر می رسند راه حل هایی ارائه دهید. توسعه این مهارت نیاز به تمرین و تلاش دارد، زیرا به شما کمک می کند تا تصویر بزرگتر را ببینید و الگوهای موجود در سیستم های پیچیده را شناسایی کنید. مهم است که مغز خود را آموزش دهید زیرا می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر و تفکر انتقادی کمک کند. این به شما توانایی تشخیص الگوها و نتیجه‌گیری از داده‌ها را می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های جدید را به طور موثرتری کشف کنید.

.

.

.

پاسخ ساخت 10 مربع با حرکت 2 چوب کبریت

ساخت 10 مربع با حرکت 2 چوب کبریت 2

آیا ساخت 10 مربع با حرکت 2 چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا