;
سرگرمی

آزمون شناخت دغلکار: کدوم یکی از مرغ عشق ها دروغ میگه؟

آزمون شناخت دغلکار: وب سایت ارائه کننده این آزمون معتقد است که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این معمای تصویری را حل کنند. در ادامه توضیحات این آزمون آمده است که تنها افرادی که از سطح بالایی در جزئی نگری و تیزبنی برخوردار هستند، خواهند توانست این آزمون را حل کرده و پاسخ درست را ارائه دهند.

خیلی جالبه: شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

آزمونی که قرار است با آن روبرو شوید فقط یک سوال تصویری ساده نیست و شما برای ارائه پاسخ به آن باید از تمام حواس و دقت خود استفاده کنید. تشخیص کوچکترین نشانه می تواند به شما کمک کند تا پاسخ درست را ارائه دهید. آزمون شناخت دغلکار و آزمون های مشابه می توانند به خوبی توانائی ها و مهارت های شناختی شما را مورد آزمایش قرار دهند. با آزمون شناخت دغلکار و مجله گفتنی همراه باشید.

پیشنهادی: ضریب هوشی بالای خود را با حل این چالش حرکت 2 چوب کبریت در کمتر از 15 ثانیه ثابت کنید!

آزمون شناخت دروغگو

همانطور که اشاره شد، حل آزمون شناخت دغلکار نیازمند قدرت دید بالا و دقت مناسب است. اگر فکر می‌کنید که مهارت هایی بالایی در شناخت جزئیات دارید، با شرکت در آزمون شناخت دغلکار، ادعای خود را ابتدا به خودتان و سپس به اطرافیانتان اثبات کنید.

ماموریت مجله گفتنی در کنار سرگرم کردن شما، بالا بردن و رشد و توسعه توانایی های شناختی شما از طریق ورزش دادن مغزتان با کمک بازی های فکری است. بنابرابن با گفتنی همراه باشید و به صورت روزانه و مرتب، مطالب ما را دنبال کنید.

در تصویر آزمون شناخت دغلکار شما با یک زوج روبرو هستید. گویا هر دو در حال هدیه دادن به یکدیگر هستند. صحنه زیبا و رمانتیکی است. اما گویا مرد کمی ناراضی است. او احساس می کند که همسرش به او دروغ می گوید. آیا فکر می کنید احساس او درست است؟ آیا واقعا زن در حال دروغگویی به اوست؟

جالبه: اگه خیلی دیدت قوی باشه می تونی تفاوت های دو تا اسب رو ببینی!

اگر آماده هستید در پایین تصویر را با جزئیات کامل بررسی کنید. یادتان باشد برای انجام آزمون شناخت دغلکار تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

خیلی جالبه: آیا قدرت هوش شما می تواند معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را در 12 ثانیه حل کند؟

آزمون شناخت دغلکار1

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت دغلکار

اگر پاسخ آزمون شناخت دغلکار را پیدا کرده و دروغگو را شناسایی کرده اید به شما تبریک می گوئیم. نکته سنجی، دقت و تیزبینی شما بسیار عالی است. شما استاد حل سوالات تصویری هستید. اما اگر در 5 ثانیه نتوانستید سوال را حل کنید اشکالی ندارد. این سوال تصویری می تواند تمرین و ورزشی مناسب برای مغز شما باشد. به بالا برگشته و با دقت بیشتر تصویر را بررسی کنید. این بار احتمالا به آسانی پاسخ را پیدا می کنید.

.

.

.

.

.

.

بله کاملاً درست است. زن دروغ می گوید. مرد او را به درستی به دروغگویی متهم کرده است. زن ادعا می کند که گل های لاله را از گلفروشی شهر برای اوخریداری کرده است. در حالی که این دسته گل فاقد تزئیات گلفروشی است و زن این گل ها را از باغچه خانه چیده است. به پنچره نگاه کنید. در بیرون گل هایی شبیه آنچه زن در دست دارد دیده می شود.

آزمون شناخت دغلکار2

برایتان جالب خواهد بود

ژاپن کشوری فوق العاده و زندگی روزمره جذاب+ عکس

 قدرت بینایی با گرگ استتار شده؛ اگه گفتی کجاست؟

کدام زن زیبا و جوان؛ مامان پسر بچه هست؟

داستان قاضی چشم چران و عشق به زن تاجر| قسمت اول

اگر ادعا دارید که ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای ریاضی در 12 ثانیه بیابید

داستان بهترین شمشیرزن جهان که شبیه سنگ است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا