;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ ذر تصویر آزمون هوش شناخت قاتل زن ما جسد زنی را مشاهده میکنیم که بر روی زمین افتاده و سه موجود افسانه ای هم مظنونین به قتل وی می باشند،به نظر شما کدام یک از این سه موجود قاتل زن هستند؟

شما تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا قاتل زن را پیدا کنید،فقط یادتان باشد برای شناسایی قاتل دلیلتان محکم و قابل قبول باید باشد.

جالب است: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

تصویر آزمون هوش شناخت قاتل زن

آزمون هوش شناخت قاتل زن 1

شاید جالب باشد: حقایق عجیب درباره وایکینگ ها: چرا به بهداشت خود اهمیت زیادی می دادند؟!

.

.

.

می توان گفت که تنها افرادی که دارای هوش بالا و قدرت دید عالی باشند می توانند در یک نگاه، قاتل زن بی نوا را تشخیص دهند.با کمک آزمون هوش شناخت قاتل زن خود و اطرافیان خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید. اینکه تا چه اندازه از هوش بالا برخوردارند!؟

.

.

.

ببینید: تست شخصیت هدیه: کدام جعبه کادو را انتخاب می کنید؟

پاسخ آزمون هوش شناخت قاتل زن

زامبی قاتل زن می باشد،اگر خون آشام یا گرگ نما قاتل بودن جای نیش دندان و پنجه باید بر بدن زن دیده می شد ولی در بدن زن جای هیچگونه زخمی نمی باشد،همچنین اگر به زامبی دقت کنید متوجه کیف دستی زن می شوید که در پشت خود پنهان کرده است.وی قصد دزدی از زن را داشته است که با مقاومت زن روبرو می شود،به همین خاطر وی زن را به قتل می رساند.

همچنین ببینید: بازی هوش جالب چوب کبریت؛ با جابه جایی دو چوب کبریت معادله رو اصلاح کن و ثابت کن یک نابغه ای!

آزمون هوش شناخت قاتل زن 2

آیا آزمون هوش شناخت قاتل زن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترینن معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت مادر گرگینه: اگه باهوشی سریع بگو مادر کدوم دختر یک گرگینه می باشد؟

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند. 

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

شاید جالب باشد: معادله هوش چوب کبریت؛آیا می توانید این معادله چوب کبریت را در 12 ثانیه با جابه جایی 2 چوب حل کنید؟

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

اینم جالبه: بازی فکری پازل چوب کبریت؛آیا می توانید 2 چوب را در 12 ثانیه برای رفع معادله 4+4=3 حرکت دهید؟

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: می تونید در مدت 10 ثانیه 3 تفاوت تصویری چوب بر ماهر تصویر را پیدا کنید؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی خرگوش متفاوت؛آیا میتونید در 8 ثانیه خرگوشی که با بقیه فرق می کند را تشخیص دهید!

تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

داستان و ضرب المثل به روباه گفتند: شاهدت کیه! گفت: دُمم

تست تفاوت تصویری سرآشپز جذاب، اگه بتونی تفاوت تصویری رو در مدت 15ثانیه پیدا کنی چشمان تیزی داری!

تست شناسایی ایموجی متفاوت،می تونی در مدت 10 ثانیه تصویر متفاوت رو پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا