;
سرگرمی

آزمون بینایی کادوی متفاوت؛برای پیدا کردن کادوی تولد متفاوت در 10 ثانیه نیازمند چشمای تیزی هستی

آزمون بینایی کادوی متفاوت؛ در آزمون بینایی کادوی متفاوت ما تعداد کادوی تولد شبیه به هم داریم،ولی یکی از این کادو های تولد با بقیه کمی متفاوت می باشد،شما تنها 10 ثانیه فرصت داری تا اونو پیدا کنی.

اگر از دید خوبی برخوردارید و فکر می کنید چشمانی عقابی دارید، باید کادوی تولد متفاوت را بلافاصله ببینید. زمان شما محدود است، پس بهتر است سریع باشید تا زمان شما از دست نرود.

شاید جالب باشد: بازی ذهنی چوب کبریت؛فقط یک نابغه ریاضی میتونه با دو حرکت معادله را حل کنه!

تصویر آزمون بینایی کادوی متفاوت

آزمون بینایی کادوی متفاوت

شاید جالب باشد: تست شخصیت وضعیت خواب درباره شما چه می گوید؟ شما چه شکلی می خوابید؟

.

.

.

شاید جالب باشد: آیا معادله هوش ریاضی 0=1+7 را در 10 ثانیه با حرکت دادن یک چوب کبریت میتوانید حل کنید؟

بخش سرگرمی مجله  گفتنی، هرروز با چالش های متنوع و جدیدی می آید. بسیاری از این معماها و تست های هوش، سن و سال نمی شناسند. این تست ها هم برای کودکان و هم برای نوجوانان و برزگسالان تازگی دارند. اگر از حل این تست ها لذت می برید حتما آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

.

.

.

پیشنهاد می شود: تفاوت تصویری مرد و زن کشاورز؛ میتونی در 10 ثانیه چهار تفاوت موجود در تصویر را پیدا کنی؟

به یاد داشته باشید که شما می توانید دسته اول ترین و متنوع ترین معماها را در مجله گفتنی بیابید. کافی ست هر روز دسته بندی سرگرمی ما را رصد کنید.

پاسخ آزمون بینایی کادوی متفاوت

ردیف چهارم سومین کادو از سمت چپ با بقیه فرق می کند،اگر دقت کنید می بینید که یک طرف کادو کلا به رنگ بنفش می باشد وخال خالی نمی باشد.

جالبه: آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک،فقط چشمان تیزبین می تونه 3 تفاوت تصویری رو پیدا کنه!

پاسخ آزمون بینایی کادوی متفاوت

آیا آزمون بینایی کادوی متفاوت برایتان جالب بود؟ امیدواریم چشمتان زیاد اذیت نشده باشد. خستگی، خواب ناکافی و بالارفتن شماره چشم می تواند دقت شما را برای این معماها پایین بیاورد. چاره اش خوردن آب کافی، استراحت و تمرین مداوم است!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

آزمون بینایی کادوی متفاوت:معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد می شود: تست بینایی عدد 110،مطمئنی چشمان تیزبینی داری؟پس عدد 110 رو بین اعداد پیدا کن؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

آزمون بینایی کادوی متفاوت:در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد.

معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

همچنین پیشنهاد می شود: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

همچنین ببینید: تست بینایی کیک متفاوت؛اگه تونستی در کمتر از 7 ثانیه کیکی که با بقیه فرق میکنه رو پیدا کن

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون شناخت دزد گالری؛دزد گالری نقاشی رو پیدا کن و همه رو از سردرگمی نجات بده!

حکایت ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

شناسایی گوسفند متفاوت،می توانید گوسفندی را که با بقیه فرق دارد شناسایی کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا