;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

با این ماسک خانگی از شر لک های صورت راحت شوید!

ماسک ضد لک: آیا صورت شما لک های قهوه ای دارد؟ آیا از این که پوستی یکدست و بدون لکه ندارید ناراحت هستید و معمولا اعتماد به نفس ندارید. اگر از آن دسته افرادی هستید که لک های خود را با حجم فراوانی از کرم پودر می پوشانید بهتر است از این ماسک ضد لک خانگی کمک بگیرید.

با دستور العمل یک ماسک ضد لک که پوست شما را روشن می کند در خدمت شما هستیم. در این مقاله مد و زیبایی در مورد دو ادویه مفید که در آشپزخانه زیاد استفاده می کنیم صحبت خواهیم کرد،که در پاکسازی پوست، روشن کننده، لایه برداری و رفع لک، آنتی اکسیدان و پاک کننده سموم موثر است.

 

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

 

با چهار ماده ی آشپزخانه، ماسک ضد لک بسیار موثری درست می کنیم. این ها چه هستند؟ زنجبیل و زردچوبه!

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

چه موادی نیاز داریم؟ چرا از آن استفاده می کنیم؟

زنجبیل و زردچوبه در طب چینی و غذاهای شرقی؛ به دلیل اثرات گرم کنندگی، اثرات سم زدایی آن بر روی کبد و اثرات ضد التهابی آن اغلب استفاده می شود. التهاب همچنین می تواند در درون خود سلول رخ دهد. این ممکن است دلایل بیرونی و داخلی داشته باشد.

وقتی می گوییم علل داخلی، در واقع اولین منبع التهاب در بعد سلولی است. عادات سبک زندگی ما یعنی غذاهایی که می خوریم، اینکه آیا آب کافی می نوشیم، سموم موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی که استفاده می کنیم و خیلی چیزهای دیگر. بنابراین التهاب بدن بسیار طبیعی است. زردچوبه، به ویژه، محصولی است که ما از آن به دلیل خواص ضد التهابی آن استفاده خواهیم کرد. بنابراین، ما قصد داریم پوست خود را از برخی سموم پاک کنیم.

زنجبیل؛ گرم کننده، تقویت کننده، تسریع گردش خون، موثر و با طراوت. عسل خام در مراقبت از پوست استفاده می شود. ما از آن به دلیل آنزیم های شدید و اثرات تغذیه ای موجود در آن استفاده می کنیم. یکی دیگر از بازیگران اصلی لیمو است!

ما لیمو را از نوع اسید میوه ای که در آن BHA می نامیم می شناسیم. پوست را به خوبی لایه برداری می کند، آن را روشن می کند، منافذ را سفت می کند، جوش های سر سیاه را از بین می برد و اثرات زیادی دارد. بر روی پوست خشک و ترک خورده اثرات روشن کنندگی و مرطوب کنندگی دارد.

دستور العمل ماسک ضد لک

ماسک ضد لک

توجه: مواد (یکبار مصرف)

زنجبیل  1 قاشق چایخوری
زردچوبه  1 قاشق چایخوری
عسل    کمی بیشتر از 1 قاشق چایخوری
آب لیمو   کمی

ماسک ضد لک چگونه تهیه می شود؟

عسل، زردچوبه و زنجبیل را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید.
آب لیمو را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.
می توانید ماسکی را که آماده کرده اید با کمک برس یا قاشق، صبح یا عصر به پوست تمیز و کاملاً تمیز شده خود بزنید.

اگر می خواهید پوست خود را از پوست مرده پاک کنید، اگر از خشک یا کدر به نظر رسیدن آن شکایت دارید، اگر آکنه شما از فاز فعال عبور می کند و لکه های قرمز را پشت سر می گذارد، اگر آکنه دارید، اگر خطوط ظریف دارید. این ماسک پوست شما را احیا می کند، منافذ شما را سفت می کند و همچنین به دفع سموم کمک می کند.

این ماسک ضد لک برای پوست های خیلی آلرژیک توصیه نمی شود، اما غیر از آن، پوست های خشک، مختلط، معمولی، مستعد آکنه می توانند از آن استفاده کنند. می توانید 1-2 بار در هفته تکرار کنید. فقط آن را به مدت 10-20 دقیقه روی پوست خود نگه دارید. سپس با آب ولرم فراوان بشویید. سپس گلاب و کرم شب بزنید.

لینک های مرتبط:

لاک پاک کن طبیعی در منزل حتما امتحان کنید!

حتما ببینید: راز لاغری سلبریتی ها: چگونه خوش هیکل شویم؟!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا