;
سرگرمی

آزمون شناخت زوج ثروتمند؛ اگه فکر میکنی خیلی تیزی بگو کدوم زوج ثروتمند می باشند.

آزمون شناخت زوج ثروتمند؛ در تصویر آزمون شناخت زوج ثروتمند ما دو زوج جوان را مشاهده میکنیم که در خیابان مشغول قدم زدن با هم می باشند،یکی از این دو زوج ثروتمند میباشد،آیا میتوانید این زوج را در 8 ثانیه شناسایی کنید؟

کدوم زوج ثروتمند تر است؟ اگر خود را باهوش می دانید آزمون شناخت زوج ثروتمند را از دست ندهید. این چالش تصویری در شبکه های اجتماعی ترند شده است و بسیاری نتوانسته اند پاسخ مناسبی برای آن پیدا کنند!

این حکایت خیلی قشنگه: ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

تصویر آزمون شناخت زوج ثروتمند

آزمون شناخت زوج ثروتمند

همچنین ببینید: بازی هوش ریاضی میوه ها؛ قابل توجه باهوشا برای حل این آزمون تنها 15 ثانیه زمان دارید

.

.

.

سوالات هوش تصویری یکی از انواع بازی های فکری می باشد که توانسته است در فضای اینترنت طرفداران فراوانی پیدا کند،این سوالات به خوبی ذهن خوانندگان را مشغول می کند و آنها را به یک چالش جدی دعوت می کند.

.

.

.

همچنین جالب است: بازی فکری سه چوب کبریت؛ اگر زیرک و باهوش هستید در 10 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

ست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

پاسخ آزمون شناخت زوج ثروتمند

احتمالا بسیاری از شما زوج سمت راستی را به عنوان زوج ثروتمند معرفی کرده اند،اما بر ظاهر شیک و تمیز آنها که نشان می دهد از وسع مالی خوبی برخوردارند آنها در قبال زوج سمت چپی چندان ثروتی ندارند،اگر به دستان زن سمت چپی با دقت نگاه میکردین متوجه انگشتر الماس می شدین که بسیار گران بها می باشد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت کفش: با انتخاب کفش به ویژگی غالب خود پی ببرید!

پاسخ آزمون شناخت زوج ثروتمند

آیا آزمون شناخت زوج ثروتمند را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترینن معماها و تست هوش ها را ببینید.

جالب است: تست شخصیت برگ و پر؛ آیا به راحتی اعتماد می کنید؟ آیا مشکوک هستید؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

اینم جالبه: آزمون هوش پسر و پیرزن؛ با ذکر دلیل منطقی در 8 ثانیه بگو پسر جوان احمق تره یا پیرزن؟

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

اینم جالبه: اگه بتونی آزمون اشتباهات تصویر خیابان رو در 14 ثانیه تشخیص بدی جزو تیزبین ها قرار میگیری؟

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند.

مطالب پیشنهادی ما:

هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

معادله هوش ریاضی 6*5؛ خوره های ریاضی بیان اینجا تا اگه میتونن این معادله رو حل کنن

تست بینایی کلمه متفاوت WANDER؛ اگر کلمه متفاوت را در 10 ثانیه توانستید گیر بیاورید از چشمان تیزبینی بهره می برید

حقایق شاخدار: چرا بعضیا می گن باب اسفنجی شیطانیه؟!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا