;
سرگرمی

تست شناسایی گدای پولدار؛به نظر شما کدام یک از این گداها یه آدم فریبکار هستش؟؟؟

تست شناسایی گدای پولدار: آیا می تونید که خود و توانائی های خودر را با تست شناسایی گدای پولدار امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دارای دقت و تمرکز هستند، می توانند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند.

تست شناسایی گدای پولدار

تست شناسایی گدای پولدار آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز تست شناسایی گدای پولدار باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر را بررسی کنید.

شما در تصویر تست شناسایی گدای پولدار با سه گدا مواجه خواهید شد. اما یکی از این سه گدا واقعا فقیر و بی خانمان نیست! اما به نظر شما کدامیک از این افراد واقعا فقیر نیست. اگر در 5 ثانیه این مرد را شناسایی کنید شما کاملا یک نابغه هستید.

اینم جالبه: دوستی عجیب غواص ژاپنی با ماهی که حدود سی سال این دوستی ادامه پیدا کرده است.

تست شناسایی گدای پولدار-1

.

.

شاید بپسندید: روشی که مشت خود را گره می کنید شخصیت شما را آشکار می کند، آن را حتما امتحان کنید.

.

.

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن: میتونی با توجه به متن توضیح بدی که زن چگونه زنده مانده است؟

پاسخ تست شناسایی گدای پولدار

 

پاسخ تست شناسایی گدای پولدار:  شواهد نشان می دهد که مرد سمت راست، واقعا یک گدا نیست. گذاشتن تشک برای نشستن نشان می دهد که او ادای گداها را در می آورد! لباس او حتی یک پینه هم ندارد.

تست شناسایی گدای پولدار-2

 

همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا