;
سرگرمی

کدوم یکی یه آرایشگر ناشیه و قراره مشتری ها رو به فنا بده؟

آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد از جمله معماهایی است که سلول های خاکستری شما را مجبور به فعالیت می کند. در تصویر باید آرایشگر تازه وارد توسط شما شناسایی شود. این آزمون تنها در صورتی که مهارت های ذهنی بالا داشته باشید، قابل حل است. این معمای تصویری می تواند میزان احاطه شما بر حواس های پنج گانه اتان را مشخص کند.

شما با کمک سوالات هوش و تست های مجله گفتنی می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید. در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیخات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود. با آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد و بخش تفریح و سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید.

آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد

تصویر آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد از دو تصویر متفاوت تشکیل شده است. در هر تصویر یک آرایشگر دیده می شود. آنطور که طراح و سازنده آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد در توضیحات اشاره کرد است، یکی از این آرایشگران تازه وارد است و تازه مغازه آرایشگری خود را افتتاح کرده است. فردی تصمیم می گیرد به ارایشگاه برود. اما نمی داند به کدامیک مراجعه کند. او به دنبال ارایشگر ماهر است. حال کدامیک از این دو آرایشگر تازه وارد هستند و فرد نباید به او مراجعه کند.

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. شما برای حل این معمای تصویری یا آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد تنها 5 ثانیه فرصت دارید. این سوال معمایی، تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

شما برای ارائه پاسخ درست تر و منطقی تر باید به جزئیات توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تر تنها 5 ثانیه وقت دارید.

حتمن بخوانید: روابط عاشقانه اسطوره کنگ فو و علاقه بیش از اندازه او به زنان+ عکس

آزمون-شناسایی-آرایشگر-تازه-وارد-2

.

.

.

اینم ببین: چیستان تمرکز: کلمه ایی که همه می تونند درست بنویسن چیه؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد

اگر تاکنون نتوانستید پاسخ شایسته ای برای این معما یا آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد ارائه دهید، ثانیه های بیشتری برای شما ارائه می دهیم. امیدوارم در 5 ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد آرایشگر تازه وارد را شناسایی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد: مشخصاست که زن سمت راستی به تازگی مغازه خود را باز کرده است. او واقعا ناشی است. او از یک صندلی چرخ دار برای مشتری استفاده می کند و این صندلی ممکن است در زمان آرایشگری حرکت کند و سبب شود تا اصلاح موی مشتری با سختی انجام گیرد و یا حتی خراب شود. به نظر می رسد که این دختر هیچی از ارایشگری نمی داند. حداقل می توانست صندلی بهتری تهیه کند.نبود میز، نپوشیدن لباس و کفش مناسب و … هم دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. انگار اومده خونه خاله!

حتمن بخوانید: داستان غلام زیرکی که یک شبه وزیر شد!

آزمون-شناسایی-آرایشگر-تازه-وارد-1

بنابراین برای حل آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد، فقط باید از معیارهای درست استفاده می کردید. هر چند ممکن است استدلال شما متفاوت باشد. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید برایتان جالب باشد

شناسایی پلنگ برفی فقط کار کسانی است که دید خلبانی دارند!

جالبه: فقط افراد تیزبین در 5 ثانیه متوجه میشن که این کار زشت رو کی با عروس خانم کرده

خیلی جالبه: تست شخصیت شناسی: یک ظرف آجیل انتخاب کنید!

داستان مرد تنبل و زن آهن پرست؛ وقتی پول زندگی زناشویی را نجات داد!

داستان پسر 10 ساله ای که عاشق دختر زیبای 25 ساله شد!

به نظر شما کدام زن ژاپنی می‌خواهد چیزی را پنهان کند؟ نتیجه را بخوانید

ساعت را کوک کنید و در کمتر از 10 ثانیه موش را در بین خرگوش ها ببینید؟

تست شخصیت: منظره ای که انتخاب می کنید نشان می دهد که آیا شما یک واقع گرا هستید یا یک ایده آلیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا