;
سرگرمی

آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر؛ اگه ادعات میشه خیلی تیزبینی، خطای تصویر رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر؛ در تصویر آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر ما فردی را می بینیم که در حال کار کردن با کامپیوتر می باشد،در نگاه اول همه چیز عادی می باشد ولی در واقع اشتباهی عجیب و غیر قابل قبول در این معمای تصویری وجود دارد،آیا شما میتوانید این اشتباه عجیب را در مدت زمانی که اعلام شده پیداکنید و به اطرافیان خود ثابت کنید که یک تیزبین واقعی هستید؟

با یکدیگر به تصویر آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر نگاه می کنیم،امیدواریم که در مدت زمان تعیین شده به جواب این معمای هوش تصویری دست پیدا کنید.

شاید جالب باشد: تست هوش جابه جایی چوب کبریت؛با حل کردن این بازی، هوش خودتو به رخ دوستات بکش

تصویر آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر

آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر

شاید جالب باشد: تست هوش جدول اعداد؛آیا میتوانید عدد گم شده در جدول رو پیدا کنید؟

.

.

اپر در مدت زمان تعیین شده توانستید معمای تصویری ما را حل کنید نشان دهنده تیزبینی و مهارت های شناختی بالای شماست. در صورتی که در زمان مشخص شده نتوانستید معمای شناسایی اشتباه عجیب تصویر را حل کنید، باید تلاش کنید تا سطح دقت، تمرکز و همچنین تیزبینی خود را با بازی های مختلف فکری افزایش دهید.

برای حل کردن این معمای تصویری هر کاری که دارید را کنار گذاشته و بر روی تصویر تمرکز کنید،یادتان باشد در حل این گونه آزمون های هوش تصویری دقت و تمرکز حرف اول را می زند،ما در پایین صفحه جواب این آزمون را برای شما عزیزان گذاشته ایم.

همچنین ببینید: تست بینایی صورتک متفاوت؛فقط یک تیزبین واقعی میتونه در 10 ثانیه صورتک متفاوت را پیدا کنه!

.

.

اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر

همان طور که در تصویر می بینید دو اشتباه فاحش و عجیب در تصویر وجود دارد،کامپیوتر به برق وصل نمی باشد ولی مانیتور آن روشن می باشد،همین طور دستان فردی که پشت سیستم نشسته مانند روح می باشد و از زیر کامپیوتر در حال نوشتن است.

همچنین جالب است: توهم نوری مثلث؛آیا با دید اولترا می توانید مثلث را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

شاید جالب باشد: سوال هوش پیرزن فقیر: کدام مشکلات مالی دارد؟!

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینم جالبه: عادت های عجیب ژاپنی ها: آداب غذاخوری که فقط در ژاپن پیدا می کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

جالب است: معادله هوش ریاضی ؟=4-6؛فقط یک نابغه میتونه این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنه!

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

همچنین ببینید: تست هوش تفاوت دو ساحل؛ میتونی در کمتر از ده ثانیه چهارتفاوت اساسی دو تصویر را پیدا کنی؟

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

شاید جالب باشد: تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

اینارم ببین:

همچنین جالب است: فقط افراد ریزبین می تونند 3 تفاوت تصویری مادربزرگ شیرینی پز را در مدت 10 پیدا کنند.

تست هوش ریاضی دایره ها چند تا هستند؟ 99 درصد مردم نمی توانند بگویند به جز نخبه های ریاضی!

معمای تصویری جوکر رو فقط افراد زبل و نکته سنج می فهمن: پیرهنش چه رنگی بود؟!

آزمون شناسایی همسر مرد ترسو: اگر با زبان بدن آشنایی دارید بگویید کدام زن همسر مرد است؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اشتباهه چرا که من توی ۲ ثانیه متوجه شدم که کامپیوتر اصلا توی برق نیست و چرا وقتی که کامپیوتر روشنه چراغ مطالعه توی برقه؟ اشتباه تصویر اینه نه دست ممکنه بخاطر نور زیاد همچین حالتی بشه ولی این که مشکل تصویر این باشه نیتس فقط کامپیوتر توی برق نیست و روشنه دست پسر توی نور خورشیده خب یه چیز دیگه مرد پشت پنجره انگار ترسیده و پسر هم تعجب کرده ولی آخه چرا؟ آوی ۳ راهی برق چراغ مطالعه زده شده اما روشن نیست ولی کامپیوتر و دستگاه جانبی توی برق نیست و روشنه این میتونه دلیل منطقی برای کل سوالات باشه که من توی ۲ ثانیه پیداش کردم لطفا تقاضا دارم مشکل بر طرف شود

    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا