;
سرگرمی

کدوم یکی از خانواده ها گروگانگیر هستند؟ اگه تونستی 7 ثانیه ای بفهمی خیلی تیزبینی؟

آزمون شناسایی خانواده گروگانگیر: در تصویر آزمون شناسایی خانواده گروگانگیر دو تصویر متختلف از دو خانواده رو به همراه کودکانشان در حال مشاهده می باشیم،که در خوشی و شادی کنار یکدیگر می باشند،ولی در واقع یکی از آین خانواده ها گروگانگیر می باشد و یکی از بچه ها رو به گروگان گرفته اند تا از طریق وی بتوانند پولی هنگفت از خانواده واقعی کودک اخاذی کنند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی در 7 ثانیه بفهمی کدوم خانواده گروگانگیر می باشند؟اگر در این مدت تونستی بفهمی بدون خیلی تیز بینی و از دقت خوبی برخوردار می باشی.

 

تصویر آزمون شناسایی خانواده گروگانگیر

آزمون شناسایی خانواده گروگانگیر 1

.

.

.

بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند.محققان و دانشمندان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. لذا با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. از سوی دیگر زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود. شما برای پیدا کردن خانواده گروگانگیر، باید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده گروگانگیر

همان طور که اشاره کردیم با کمی دقت به راحتی میتوانستید بفهمید خانواده گروگانگیر چیست،خانواده سمت چپی گروگانگیر می باشد،پسر خانواده گروگان می باشد به دستان وی نگاه کنید که با طناب بسته شده است.

از دست ندهید: داستان زیبای مرد دانشمند و عشوه زنانه

خیلی جالب: داستان ضرب المثل نه خانی آمده و نه خانی رفته!

آزمون شناسایی خانواده گروگانگیر 2

آیا آزمون شناسایی خانواده گروگانگیر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

بسیار جالب: زن های سایز بزرگ زیبا در کنار نمادهای کشورشان+ عکس ها را حتمن ببینید!

داستان خواندنی: حکایت احمق ترین مرد دنیا که زن زیبا را پر داد!

یه دسته گل انتخاب کن تا بفهمی کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا