;
سرگرمی

زن های سایز بزرگ زیبا در کنار نمادهای کشورشان+ عکس ها را حتمن ببینید!

زن های سایز بزرگ زیبا از ملیت های مختلف توسط هوش مصنوعی در کنار معروفترین نمادهای کشورشان بازسازی شده اند. خروجی این کار تبدیل به عکس های زیبا و جذابی شده است. این تصاویر با شعار «مثبت اندیشی بدن و اعتماد به نفس در هر سایزی» انتخاب شده است و سعی در عادی سازی زیبایی در هر سایز و اندازه‌ای را داشته است، یکی از تمرکز‌های اصلی این تصاویر نشان دادن تصویر واقعی از بدن زن است.

باید به رنگ پوست و نژاد، وزن و سایز، جنسیت و سن همه احترام گذاشت و برای عادی سازی این موضوع نیاز به ایجاد انجمن و صحبت کردن بیشتر راجب آن هستیم. هیچکس نباید بخاطر جنسیت، رنگ پوست و سایزش مورد تمسخر و تحقیر قرار بگیرد. بدن ما در طول سال مدام درحال تغییر هست. با بخش سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید و عکس های  این زن های سایز بزرگ زیبا را مشاهد کنید.

حتمن بخوانید: داستان پسر 10 ساله ای که عاشق دختر زیبای 25 ساله شد!

زن های سایز بزرگ زیبا در کنار نمادهای کشورشان

زن های سایز بزرگ زیبا1
زن ایرانی در کنار برج آزادی
زن های سایز بزرگ زیبا2
زن فرانسوی در کنار برج ایفل
زن های سایز بزرگ زیبا3
زن چینی در کنار دیوار چین
زن های سایز بزرگ زیبا4
زن آفریقایی در صحرای آفریقا
زن های سایز بزرگ زیبا5
زن اماراتی در کنار برج خلیفه
زن های سایز بزرگ زیبا6
زن اسپانیایی
زن های سایز بزرگ زیبا7
زن ترکیه ای در خیابان استقلال استانبول
زن های سایز بزرگ زیبا8
زن هندی در تاج محل
زن های سایز بزرگ زیبا9
زن آمریکایی در کنار مجسمه آزادی
زن های سایز بزرگ زیبا10
زن افغانستانی در کنار بت های بامیان

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برای باهوشا: ضریب هوشی خود را با این تست هوش مخزن امتحان کنید. فقط 20 درصد شرکت کنندگان توانستند این آزمون را حل کنند!

بازی های فکری و ورزش مغز

زن سایز بزرگ با لباس جذاب

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

داستان جالب: داستان دختران شاه و پسر زیبایی که با هر سه دختر پادشاه ازدواج کرد!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

برایتان جالب خواهد بود

حتمن ببین: مشکلات مالی کدوم خانواده بیشتره؟ کدوم یکی فقیرتره؟

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

اگر شخصیت های کارتونی شبیه آدم عادی بشن+ عکس

اگه دیدت خوبه، 3 تفاوت تصویر سگ سمت راستی و چپی را پیدا کن!

داستان درخت قوم بنی اسرائیل و درگیری عابد یهودی با ابلیس!

داستان شاه عباس صفوی و شیخ بهایی؛ ماجرایی تکان دهنده

تست شخصیت: با انتخاب یک قوری کشف کنید که آیا قانون شکن هستید یا پیرو قانون هستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا