;
سرگرمی

آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام زوج خون آشام ثروتمند است؟

آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند: در تصویر آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند ما شاهد دو صحنه متفاوت از دو زوج خون آشام هستیم،حال سوالی که مطرح می باشد این است که کدام  زوج خون آشام ثروتمند است؟ این معما را تجزیه و تحلیل و پاسخ دهید، تعداد زیادی از افراد شرکت کننده در این معمای تصویری شکست خورده اند. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

آیا جرأت دارید یکی از پیچیده ترین تمرینات ذهنی را که در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی ترند شده است حل کنید. آیا آمادگی کامل دارید؟ بهتر است روز خود را با مرور یکی از پیچیده ترین معماهای تصویری شروع کنید و ذهن و مغز خود را ورزش دهید.سعی کنید خون آشام ثروتمند را در آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند و در مدت زمان 4 ثانیه کشف کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید یا خودتان میتوانید پاسخ درست را ارائه دهید؟

این هم جالبه: اگه بتونی 3 تفاوت تصویر کوچولوهای دونده رو در 3 ثانیه پیدا کنی خیلی خوبی!

تصویر آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند

آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند 1

.

.

.

برای پاسخ درست به این معمای هوش تصویری باید از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات را رعایت کنید تا در اولین تلاش آن را شناسایی کنید. محدودیت زمانی سبب می شود که این آزمون سخت تر شود. در زیر ما پاسخ حل شده این آزمون را به اشتراک می گذاریم تا بتوانید کشف کنید که چقدر به دستیابی به آن نزدیک شده بودید و تشویق می شوید که معماهای بیشتری را مرور کنید تا توانایی خود را برای حل تعارضات در زمان مشخص شده، بهبود بخشید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند

خیلی از کاربران زوج خون آشام سمت راستی را به عنوان ثروتمند معرفی کرده اند و دلیلشان هم لباس های بروز و محیطی که در آن حضور دارند می باششد ولی باید گفت با توجه به محیط آن ها در یک مهمانی می باشند و این تصویر خانه آنها نمی باشد،زوج سمت چپی ثروتمند می باشند چون هنوز به ارزش های سنتی خون آشام ها پایبند می باشند ،معمولا خانه خون آشام ها تاریک و پر از تار عنکبوت می باشد.

آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند 2

آیا آزمون شناسایی خون آشام ثروتمند را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا