;
سرگرمی

بازی هوش جابه جایی کبریت: اگه خدای هوشی می تونی با یه حرکت معادله درست بسازی؟!

بازی هوش جابه جایی کبریت: آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

ببینید: بازی فکری آچار فرانسه: آیا از 85 درصد افرادی که در این آزمون مردود شده اند باهوش تر هستید؟

در بازی هوش جابه جایی کبریت، به شما 12 ثانیه فرصت می دهیم؛ یک چوب کبریت را جا به جا کنید به طوری که حاصل جمع اعداد درست باشد. به عبارتی یک جمع درست بسازید.

شاید جالب باشد: حقایق عجیب درباره فنلاند: چرا این کشور بهشت درونگراهاست؟!

بازی هوش جابه جایی کبریت

جواب بازی هوش جابه جایی کبریت در پایین صفحه قرار گرفته است

شاید جالب باشد: تست روانشناسی تاریخ تولد شما رازهای زیادی درباره تان می گوید که جا می خورید!

.

.

.

.

همچنین جالب است: از کدوم تصویر خوشت میاد؟ تست روانشناسی جالبی که کولاک کرده! بهت میگه باید تو سال جدید چیکار کنی!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای شناخت اشتباه صبحانه: چه پت و مت بازی تو این تصویر می بینی؟ آدمای باهوش سریع میفهمن!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری قاتل در پارک: یک قاتل در این تصویر وجود داره؟ اگه زبلی بگو اون کجاست؟

جواب بازی هوش جابه جایی کبریت

همانطور که دیدید با جا به جایی کبریت عدد 6 و انتقال آن به عدد 4، عدد 9 به عنوان حاصل نهایی ساخته شد. بنابراین معادله درست از آب درآمد.

بخوانید: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

جواب بازی هوش جابه جایی کبریت

آیا از جواب بازی هوش جابه جایی کبریت لذت بردید؟ در چند ثانیه موفق شدید آن را حل کنید؟ حتما این چالش را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

شاید جالب باشد: معمای ریاضی اعداد: گول ظاهر ساده اشو نخور! خیلی ها اشتباه حل می کنن به جز تیزهوشان!

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

شاید جالب باشد: چالش بینایی Y ها را در میان X ها پیدا کنید؛ فقط 10 ثانیه زمان دارید!

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

پیشنهاد می شود: ضرب آناناس و بستنی چند می شود؟ 90 درصد باهوش ها در 10ثانیه پاسخ می دهند!

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

شاید جالب باشد: اگر آدم شناس خوبی هستی کدام پسر لیاقت نجات دادن دختر را دارد؟

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری توکان: تنها حاذق ترین چشم ها 10 تفاوت موجود در دو عکس را می یابند! شما چطور؟

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

جالب است بخوانید: از چشمم بدی دیدم از شما ندیدم: داستان جالب مهمان سمج

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی پسر بچه شیطون بلا را فقط کسایی که دید خوبی دارند زیر 10 ثانیه پیدا می کنند!

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

پیشنهاد می شود: بازی فکری تصویری کبریت: اگر زیرک و ناقلا هستید در 6 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

همچنین جالب است: آزمون تفاوت گروه اکستر روباه از شما می خواهد 9 تفاوت در بین تصاویر پیدا کنید که کار هر شخصی نیست

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

همچنین ببینید: تست هوش کشورها برای اونایی که اطلاعات عمومی شون عالیه! هر تصویر متعلق به کدوم کشوره؟

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

این مطالب هم جالب هستند:

این هم جالبه: اگر خدای ریاضیاتی با نگاه کردن به قلب های رنگی معادله چهارم را حل کن!

پیشنهاد می شود: آزمون هوش تصویری آخر دغلکاری کدوم پسره و خودشو آتش نشان جا زده؟

آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

تست بینایی لاما: اون خانوم لامایی که خودشو گرفته و با بقیه فرق داره پیدا کن!

نوشته های مشابه

21 دیدگاه

  1. جوابتون اشتباهه،عدد9یه چوب کبریت دیگه میخواد،البته ازلحاظ نوشتاری
    ولی میشه اینطوری هم حلش کردعدد6را0کنیم+4میشه همان 4
    0+4=4

  2. سلام
    پاسخ داده شده اشتباه هست چرا که عدد ۹ که به صورت انگلیسی هست هنوز به یک چوب کبریت نیاز دارد و معادله به لحاظ نوشتاری درست نیست
    اما اگر چوب کبریت وسط عدد 6 را در جهت عقربه های ساعت دوران دهیم عدد صفر حاصل می شود و تساوی درستی حاصل می شود که بدین صورت است: 4=4+0

  3. جواب شما کاملاً اشتباهه. نوشتار لاتینی عدد ۹ در روش کبریتی یک کبریت در پایین هم دارد. در واقع جواب درست اینطور می شود که عدد ۶ به صفر تبدیل شود

  4. معادله درسته ولی یه اشکال داره
    چرا دو عدد که باید جمع بشوند رو انگلیسی نوشتید ولی جواب رو فارسی ؟باید بجای ۹ ،نه انگلیسی مینوشتید

  5. اشتباه است چون:
    همه اعداد به انگلیسی هستن چرا جواب باید فارسی باشه
    چوب کبریت وسط شیش را برمی‌داریم و به بقل شیش می‌چسبانیم تا شیش صفر شود
    و صفر+ چهار مساوی 4

  6. یه جور دیگه هم میشه
    اگه از عدد ۶ اولی بیایم چوب کبریتشو برداریم بذاریم بالا و عدد رو بکنیم صفر ،
    0+4=4

  7. این جواب شما مشکل داره. چون سؤال انگلیسی هست و جوابش به شکل فارسی هست
    این باید درستتر باشه
    0+۴=۴

  8. درود کاملا اشتباهه عدد نه به انگلیسی که شما نوشتین به چوب کبریت کم داره به قول دوستان ۴+۰=۴درسته و یه جواب دیگه ۸-۴=۴ هم درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا