;
سرگرمی

مهارت های تحلیلی خود را با حل این معما در کمتر از 10 ثانیه امتحان کنید!

چالش جابه جایی 3 کبریت و تشکیل 4 مثلث: همه ما فکر می کنیم می توانیم پیچیده ترین مشکلات را حل کنیم. آیا این موضوع برای شما هم صادق است؟ پس چالش جابه جایی 3 کبریت و تشکیل 4 مثلث را قبول کن. با به چالش کشیدن خود از طریق این پازل هوش، مهارت های خود را امتحان کنید. این تست هوش هیجانی شامل یافتن راهی برای جابجایی 3 کبریت برای تشکیل 4 مثلث است. در کمتر از 10 ثانیه این کار را انجام دهید. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به آنچه در مقابل خود دارید نگاه کنید. 3 مثلث وجود دارد که هر کدام از 3 کبریت تشکیل شده اند. شما باید مغز خود را به کار بیندازید تا با حرکت دادن تنها 3 مثلث، راهی منطقی برای ایجاد 4 مثلث پیدا کنید. برای موفقیت در چنین چالشی باید عمیقاً تمرکز کنید. اجازه ندهید حواس خود را پرت کنید، زیرا ممکن است شما را از تصور تمام ترکیبات ممکن باز دارد.

این بازی هم جالبه: بازی حدس کلمات: با حدس این کلمه نشون بده یه فارسی زبان اصیل و دو آتیشه ای!

تصویر چالش جابه جایی 3 کبریت و تشکیل 4 مثلث

چالش جابه جایی 3 کبریت و تشکیل 4 مثلث 1

.

.

.

تست هوش فقط برای گذراندن اوقات خوش نیست. آنها برای تحریک مغز مفید هستند. آنها با نشان دادن اینکه چقدر می توانید یک مشکل را حل کنید، فرصتی برای اندازه گیری هوش شما ارائه می دهند. مهارت های استدلال و تفکر مورد آزمایش قرار می گیرد. از طریق این پازل ها متوجه خواهید شد که آیا برای رویارویی با موقعیت های خاص آماده هستید یا خیر. آنها شما را فعال و سریع نگه می دارند. این بازی ها صبر را پرورش می دهند و به ما می آموزند که یک مشکل می تواند راه حل های زیادی داشته باشد.

.

.

.

پاسخ چالش جابه جایی 3 کبریت و تشکیل 4 مثلث

بسیاری از  شرکت کنندگان  در این چالش هوشی شکست خورده اند چون وقتی فقط 3 مثلث وجود دارد، تشکیل 4 مثلث آسان نیست. اما در واقع راه حل این بود که سه مسابقه تشکیل مثلث سوم را انجام دهیم. باید رئوس دو تای اول را با یک کبریت و سپس پایه ها را با دیگری به هم وصل می کردید. در نهایت باید سومی را روی مورب ذوزنقه تشکیل شده قرار دهید. به این ترتیب شما 4 مثلث به دست می آورید.تصویر زیر برای درک بهتر شما برای این چالش هوشی می باشد.

جابه جایی 3 کبریت و تشکیل 4 مثلث 2

آیا چالش جابه جایی 3 کبریت و تشکیل 4 مثلث را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

10 سوال طلایی که می فهمی شغلت رو دوست داری یا نه!

با تیزبینی و هوش بالای خود میتونید بگید کدوم یک از این خانمها یک زن نمی باشد؟

حتی نابغه ها هم اشتباه میگن کدام ظرف اول پر می شه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا