;
سرگرمی

هوش کارآگاهیت رو به کار بنداز و قاتل پدر روحانی رو 7 ثانیه ای پیدا کن

آزمون شناسایی قاتل پدر روحانی: در تصویر آزمون شناسایی قاتل پدر روحانی ما شاهد دو صحنه در فاصله زمانی 4 دقیقه ای از یک مراسم عروسی یک زوج جوان توسط یک کشیش هستیم،که در تصویر اول پدر روحانی در حال خواندن آیاتی از انجیل و به عقد در آوردن دو زوج جوان هست و در صحنه دوم در کمتر از 4 دقیقه همان صحنه را می بینیم که  پدر روحانی از نناحیه گردن دچار خونریزی شده و در صحنه بجز عروس و داماد مجرم دیگری وجود ندارد و یکی از این دو فرد قاتل پدر روحانی می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید قاتب پدر روحانی را 7 ثانیه ای شناخته و وی را شناسایی کنید؟

حتما ببینید: ویدیوی مردی که بچه اش رو از مغز گردو درآورد جهانی شد!

تصویر آزمون شناسایی قاتل پدر روحانی

آزمون شناسایی قاتل پدر روحانی 1

.

.

.

اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. برخی از بیماری هایی که ممکن است امروزه با آن روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بنابراین بسیاری معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن و مغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است. شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی را تضمین نمائید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل پدر روحانی

در نگاه اول خیلی از شرکت کنندگان داماد را به عنوان قاتل شناسایی کرده اند و دلیلشان هم وجود چاقو در دستان مرد جوان می باشد ولی باید گفت قاتل عروس می باشد به دندانهای نیش وی با دقت نگاه کنید که مانند خون آشام ها می باشد،وی گردن کشیش را گاز گرفته و باعث خونریزی در این ناحیه شده است،آثار خون اطراف دهان وی به خوبی قابل مشاهده می باشد و داماد که این صحنه را دیده از ترس و برای مقابله با عروس خون آشام چاقو را در دستانش گرفته است.

خیلی جالبه: شخصیت های کارتون شرک اگر انسان بودند چه شکلی می شدند؟

آزمون شناسایی قاتل پدر روحانی 2

آیا آزمون شناسایی قاتل پدر روحانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

پیشنهادی: فقط چشمانی به تیزی عقاب می توانند 3 کیسه ساحلی متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا