;
سرگرمی

سوال هوش تصویری: اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

آزمون قاتل: اگر باهوشی بگو قاتل کیست؟

 آیا می توانید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر زیر می تواند قاتل باشد؟ این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

 

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این آزمون قاتل کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

 

این تست خیلی باحاله: آزمون شناخت پیرزن خطرناک: کدوم یکی خطرناکه؟ حالا چرا؟

به تصویر آزمون قاتل با دقت نگاه کنید:

آزمون قاتل

برای دیدن جواب آزمون قاتل می توانید به پایین صفحه بیایید و نتیجه را ببینید:

این برای آدم های فیلم باز توصیه میشه: معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

.

.

.

.

.

.

هنوز دیر نشده اگر می خواهید هوش کارآگاهی خودتان را فعال کنید می توانید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتر به تصویر آزمون قاتل نگاهی بیندازید.

این خیلی جالبه: تست هوش مادربزرگ قاتل: کارآگاه ها بگویید قاتل کیست؟!

این رو از دست نده: تست شخصیت: در عشق مستقلی یا چسبنده و وابسته؟!

.

.

.

جواب آزمون قاتل

آزمون قاتل-جواب آزمون قاتل

این آزمون های هوش تصویری می توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

لینک های مرتبط:

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت پسر بی وفا؛ اگه گفتی کدوم پسر 4 تا دختر رو گذاشته سر کار و قول ازدواج بهشون داده؟

آزمون هوش تصویری: خون آشام ها را شناسایی کنید!!

نحوه مشت شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟ بگویید تا بفهمید در زندگی مشترک چگونه هستید؟

آزمون هوش تصویری: چه کسی در این تصویر دزد است؟!

دروغگوترین افراد متولد چه ماهی هستند

آنچه ابتدا در تصویر می بینید میزان طمع شما را آشکار می کند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا