;
سرگرمی

آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون؛ از این پری دریایی های خوشگل تو تصویر اگه گفتی کدومشون زن پوزایدون خدای دریاهاست؟

آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون؛ در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون ما پوزایدون خدای افسانه های یونایی را به همراه تعدادی پری دریایی مشاهده می کنیم،پوزایدون بر تخت پادشاهی خود تکیه داده و پری ها دور وی را گرفته است،یکی از انها همسر پوزایدون می باشد.

آیا میتونی حدس بزنی کدوم یکی از این پری دریایی ها همسر پادشاه دریاها می باشد،برای پاسخ گویی به آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون شما تنها 10 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون

آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون 1

.

.

.

یافتن نشانه ها در این سوالات یا تصاویر معمایی حواس شناختی شما را پرورش می دهد. شما با انجام منظم این بازی ها، در بلند مدت متوجه خواهید شد که قدرت تمرکزتان افزایش یافته و دقت و جزئی نگری شما افزایش می یابد. لذا سوالات هوش تصویری در کنار سرگرم کنندگی برای رشد مهارت های شناختی شما معجزه می کنند. پس سعی کنید در آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر کنید و تلاش کنید کنید توانائیهای شناختی خود را محک بزنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون

شاید خیلی ها این تصور رو کنن چون پوزایدون خدای دریاهاست پس همه پری دریایی های تصویر همسر وی محسوب می شوند که این طرز تفکر غلطی می باشد،همان طور که اشاره کردیم برای حل این گونه آزمون ها نیازمند دقت و تمرکز هستین و اگر با دقت به تصویر نگاهی بیندازید متوجه وجود حلقه ازدواج در دستان پری دریایی سمت راستی می شوید در حالی که دو پری دریایی دیگر هیچ گونه نشانه ای مبنی بر وجود پیوند ازدواج با پادشاه دریاها ندارند.

آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت همسر پوزایدون را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. حتماً زن صیغه ایش بوده چون خود پوزایدون هیچ حلقه ای تو دستش نیست 😂

    1. آره دقیقا فقط اون پری وسطی که بود دمش مثل پوزایدون بود فکر کنم خواهرش بود😂😂

    2. من از لباس ری موتوجه شدوم چون سفید بود و رنگ موی پادشاه😐اصلا الان چی گفتم ؟

  2. تو دست پری دریایی راست حلقه نامزدی هست ولی تو دست پادشاه چرا نیست
    پس شاید اون خدمتکار شوهر داره و پری دریایی دیگری همسر پادشاه باشد

  3. آخه چه ربطی به حلقه داره شاید همسر یه بنده خدای دیگه باشه. پادشاه که حلقه ای نداره. بعدشم اگه قراره کسی ملکه باشه اون سمت چپیه چون هم تاج داره هم اینکه وسطی بیشتر میخوره خواهرش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا