;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛اگه گفتی کدوم عروس یک زن می باشد؟

آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛ در تصویر آزمون هوش شناخت جنسیت عروس ما دو زن را مشاهده می کنیم که لباس عروس پوشیده اند ولی در واقع یکی از آنها یک مرد می باشد که جهت ایفای نقش در فیلمی گریم کرده و خود را شبیه زن ها در آورده است.

آیا میتوانید بگویید کدام یک از این دو نفر یک زن واقعی می باشد ،یادتان نرود شما تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید آزمون هوش شناخت جنسیت عروس را پاسخ دهید.

شاید جالب باشد: حقیقت عجیب: می دونستی شکل ناف شما نشون می ده چقدر عمر می کنید؟!

تصویر آزمون هوش شناخت جنسیت عروس

آزمون هوش شناخت جنسیت عروس 1

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خیانتکار؛ فقط کسایی که غریزه پلیسی قوی دارن میتونن در 5 ثانیه شخص خیانتکار رو تشخیص بدن!

.

.

.

اگر برای بازی فکری آماده اید پس تمرکز کنید و با دقت به تصویر بالا نگاه کنید، زیرا برای حل این معما باید خارج از چارچوب فکر کنید. ما از شما دعوت می کنیم تا چالش روز را انجام دهید.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

پاسخ آزمون هوش شناخت جنسیت عروس

جوابها در این آزمون میتواند بنا به طرز تفکر هر فرد متفاوت باشد،عروس سمت راستی یک مرد می باشد که در یک فیلم قرار است ایفای نقش کند،اگر به آرایش غلیظ چهره وی نگاه کنیم متوجه این موضوع می شویم که روی صورت وی گریم بسیار شدیدی صورت گرفته است و البته از دوربین فیلم برداری هم نباید غافل شد،همچنین به بدن عضلانی وی نیز دقت کنید هر چند ممکن است بعضی ها بگویند زنان ورزشکار نیز دارای چنین عضلاتی می باشند،دست گلی که وی نیز در دست دارد فاقد رمان می باشد.

برعکس ظاهر عروس سمت چپی که دستانی پرمو دارد یک زن می باشد چون مو داشتن در زنان یک چیز عادی می باشد.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری ظرف غذا؛اگه سه تا تفاوت تصویر رو 7 ثانیه ای پیدا کنی آخرت دیدی!

آزمون هوش شناخت جنسیت عروس 2

آیا آزمون هوش شناخت جنسیت عروس را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

اینم ببین: آزمون هوش ریاضی جذاب؛ اگه تو 10 ثانیه نتونی این معادله رو حل کنی باید ریاضی رو از اول بخونی

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد.

معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

مطالب پیشنهادی ما:

معمای هوش مربع با چوب کبریت؛ آیا می توانید با حرکت دادن 1 چوب کاری کنید که شش مربع تشکیل شود؟

تفاوت تصویری دختر نظافت چی؛ بین دو تا تصویر سه تا اختلاف وجود داره که یک تیزبین میتونه ببینه

تست شخصیت ماه و پرنده؛ اولین چیزی که در این عکس می بینید عمیق ترین پشیمانی شما را نشان می دهد!

آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگه خودتو خدای هوش میدونی در 12 ثانیه این معمای ریاضی رو حل کن.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. توضیحاتت یکمی غلطه، شاید مو داشتن دست زن توی زن ها عادی باشه ولی دیگه توی روز عروسی شون غیر عادیه، دوما اینقدر طراحی تون مشکل داره، دست عروس سمت چپی بیشتر شبیه خالکوبیه تا مو،

  2. مردم رو گذاشتی سرکار با این تست هوشت
    خوب تو موقع دامادیت ی عروس بدن پر مو بهت بدهند قبول می‌کنی 😂😂😂😂🤔🤔🤕🤕

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا